تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):برای انسان عیب نیست که حقش تاخیر افتد، عیب آن است که چیزی را که حقش نیست بگیرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818997692




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاري مراسم کلنگ زني مرکز مجهز رويش با ظرفيت 80 نفر در ساوجبلاغ


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ مهر ۱۳۹۳ (۸:۳۸ق.ظ)
برگزاري مراسم کلنگ زني مرکز مجهز رويش با ظرفيت 80 نفر در ساوجبلاغ همزمان باافتتاح اولين مرکز ارائه خدمات آموزشي و توانبخشي در منطقه ساوجبلاغ، مراسم کلنگ زني مرکزمجهز رويش با ظرفيت 80 نفر برگزار شد.
به گزارش خبرنگارخبرگزاري موج، علي حکيمي منش مدير مرکز آموزشي و توانبخشي رويش گفت:همزمان باافتتاح اولين مرکز ارائه خدمات آموزشي و توانبخشي در منطقه ساوجبلاغ در فاز اول به 30 نفر از نيازمندان به خدمات آموزشي و توانبخشي معلولين ذهني زير 15 سال اين خدمات ارائه مي گردد که مراسم کلنگ زني ساخت مرکز مجهز رويش با ظرفيت پذيرش 80 نفربرگزارگرديد.
وي افزود: اين مرکز در زميني به مساحت 1250 متر با جديد ترين و پيشرفته ترين تجهيزات توانبخشي ساخته خواهد شد و تا يکسال آينده به لطف خداوند متعال و همکاري خيرين به بهره برداري خواهد رسيد.
شايان ذکراست در مراسم کلگنگ زني، دکتريحيي سخنگويي معاون امرتوانبخشي سازمان بهزيستي کشور،حسين شاوردي رييس اداره بهزيستي ساوجبلاغ، دکترعباس مصطفوي معاون شرکت عمران شهرجديد هشتگرد، نصرالهي عضو شوراي شهر شهرجديد هشتگرد و تني چند از مسئولين محلي حضور داشتند.







»
تصاویر مرتبط































این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن