تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس رحم نكند به او رحم نشود، هر كس نبخشد بخشيده نشود و هر كس پوزش را نپذيرد، خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821038740




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رفع محرومیت و ارتقای شاخصه های فرهنگی شهرستان کوهرنگ مهم ترین دغدغه است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:



امام جمعه کوهرنگ:
رفع محرومیت و ارتقای شاخصه های فرهنگی شهرستان کوهرنگ مهم ترین دغدغه است خبرگزاری رسا ـ امام جمعه کوهرنگ با اشاره به سالروز انتصاب خود به عنوان امام جمعه کوهرنگ، به ارائه گزارشی از فعالیت های خود در بخش های محتلف پرداخت و گفت: در این مدت یک سال، همه توان خود را جهت رفع محرومیت از شهرستان کوهرنگ در همه عرصه ها به کار گرفتم و با همه جریان های سیاسی و گروه های مردمی در جهت رفع مشکلات مردم تعامل کردم.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام سیدشهاب الدین طباطبایی، امام جمعه کوهرنگ، صبح امروز در جمع خبرنگاران، به مناسبت نخستین سالروز انتصاب خود به عنوان امامت جمعه کوهرنگ، ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس، این هفته را یادآور دلاور مردی ها، وحدت، انسجام عمومی، عزت و استقلال مردم ایران دانست و به تشریح دستاوردهای دوران دفاع مقدس برای نظام پرداخت.
 
وی، پیروی مطلق از ولایت فقیه را مهم ترین دستاورد دفاع مقدس دانست و اظهار داشت: خودباوری، استقلال و سربلندی نظام در مقابل زورگویان نیز از دیگر دستاوردهای مهم دوران دفاع مقدس بود که مردم با همه وجود آن را لمس کردند.
 
امام جمعه کوهرنگ همچنین ضمن تبریک سالروز ازدواج امیرمؤمنان(ع) با حضرت زهرا(س) و همچنین گرامی داشت هفته ازدواج، به توصیه های بسیار اسلام به این امر حیاتی اشاره کرد و گفت: ائمه اطهار(ع) تأکید بسیار زیادی بر روی ازدواج داشتند تا آن جا که پیامبر گرامی اسلام می فرمایند: کسی که می خواهد خداوند را پاکیزه و منزه زیارت کند، باید متأهل باشد و ازدواج کرده باشد.
 
این مقام مسؤول در ادامه با اشاره به سالروز انتصاب خود به عنوان امام جمعه کوهرنگ، به ارائه گزارشی از فعالیت های خود در بخش های محتلف پرداخت و اظهار داشت: در این مدت یک سال، همه توان خود را جهت رفع محرومیت از شهرستان کوهرنگ در همه عرصه ها به کار گرفتم و با همه جریان های سیاسی و گروه های مردمی در جهت رفع مشکلات مردم تعامل کردم.
 
حجت الاسلام طباطبایی، رفع محرومیت از شهرستان کوهرنگ و رشد و ارتقاء شهرستان در عرصه های فرهنگی را مهم ترین دغدغه خود در این یک سال عنوان کرد و ابراز داشت: در این بین از همکاری مسؤولان و همدلی و اتحاد مردم این منطقه و همچنین کمک مسؤولان استانی کمال تشکر و قدردانی را دارم.
 
وی به برگزاری نشست های متعدد با بزرگان قبایل و معتمدین این شهرستان جهت هم فکری در مسائل مختلف اشاره کرد و ابراز داشت: از آن جایی که مردم در رأس امور قرار دارند؛ بنابراین برای رفع مشکلات شهرستان بر آن شدیم تا از خود مردم استفاده و خلاء بین مسؤولان و مردم را پر کنیم که به لطف خداوند در این امر بسیار موفق عمل کردیم.
 
رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان کوهرنگ، به برگزاری کلاس های معارف مدیران در چهارشنبه های هر هفته اشاره کرد و گفت: یکی از جلساتی که بنده حضور کامل داشتم، این کلاس های اخلاقی بود؛ چراکه در این نشست ها، هم به مشکلات اخلاقی رایج در جامعه پرداخته و هم مسائل روز به خوبی تحلیل می شد و مدیران نیز حضور همه جانبه در این جلسات داشتند.
 
این مقام مسؤول همچنین به برگزاری نشست های شورای فرهنگ عمومی، ستاد اقامه نماز و ستاد زکات شهرستان به صورت ماهانه و به میزبانی دفتر امام جمعه اشاره کرد و ادامه داد: در این جلسات تا آن جا که توانستیم به راهکارهای ترویج معارف اسلامی پرداختیم و در جهت تغییر سنت های غلط منطقه، با همکاری مسؤولان فرهنگی وارد میدان شدیم که نتیجه آن را می توان در برگزاری مراسم های شادی و عزای این منطقه به خوبی مشاهده کرد.
 
وی از احداث مصلی و همچنین دفتر و ساختمان اسکان امام جمعه در یک مجموعه و با کمک خیرین خبر داد و گفت: به لطف خداوند و با کمک خیرین، مصلی کوهرنگ مراحل نهایی خود را به پایان می رساند که این نتیجه یک سال پیگیری شبانه روزی است که جا دارد از کمک مسؤولان استانی نیز در این رابطه تشکر کنیم.
 
حجت الاسلام طباطبایی به اخذ مجوز تأسیس حوزه علمیه در این منطقه نیز اشاره کرد و افزود: به زودی و با فراهم آوردن زیرساخت های اولیه، شاهد راه اندازی حوزه علمیه امام موسی صدر در مرکز شهرستان کوهرنگ خواهیم بود.
 
امام جمعه کوهرنگ تکمیل ساختمان حوزه علمیه بخش بازفت را یکی دیگر از اقدامات ارزنده فرهنگی شهرستان در سال گذشته بیان کرد و گفت: با تأسیس ساختمان حوزه علمیه بازفت، به زودی شاهد گسترش این حوزه علمیه در همه ابعاد خواهیم بود به طوری که دیگر هیچ کدام از روستاهای بخش بازفت، کمبود روحانی نخواهند داشت.
 
این مقام مسؤول، احداث نمازخانه های مراکز تفریحی شهرستان، نشست مستمر با سرمایه داران، کارخانه داران و بخش خصوصی سرمایه گذار در این شهرستان را از دیگر اقدامات انجام شده در جهت رفع محرومیت از شهرستان کوهرنگ برشمرد./9457/پ202/ب




۱۳۹۳/۷/۵






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن