تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):اى آن كه يادش مايه شرافت و بزرگى ياد كنندگان است و اى آن كه سپاسگزاريش موجب دست يافت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820065210




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خانه‌های داوطلب ورزشی تا پایان سال افتتاح می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: خانه‌های داوطلب ورزشی تا پایان سال افتتاح می‌شود
خانه‌های داوطلب ورزشی با اعلام همکاری مربی بدنسازی تیم ملی فوتبال کشور تا پایان سال افتتاح می‌شود.
به گزارش نامه نیوز، فرح ناز رافع در نشستی با مهدی صفائی، مربی بدنسازی تیم ملی فوتبال با اشاره به وظیفه پشتیبانی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر از سازمان امداد و نجات در هنگام بروز بحرانها گفت: افزایش توان امدادی داوطلبان از نیازهایی است که می‌توان از ورزش کمک گرفت.


وی رویکرد راه‌اندازی چنین خانه‌های داوطلب را توان افزایی برای مقابله در حوادث، خود امدادی و دگر امدادی و آموزش حفظ امنیت و حفاظت در حوادث عنوان کرد.

مهدی صفایی، مربی بدنسازی تیم ملی فوتبال که عضو داوطلبان هلال احمر است نیز در این نشست از وجود ظرفیت برای افزایش توان جسمی داوطلبان خبر داد و گفت: تا پایان سال جاری با همکاری سازمان داوطلبان، خانه‌های داوطلب ورزشی را در سراسر کشور ایجاد خواهیم کرد.

این قهرمان کیک بوکسینگ، یکی دیگر از اهداف این خانه‌های داوطلب را افزایش تعداد داوطلبان جمعیت هلال احمر عنوان کرد و افزود: به واقع بخش زیادی از جمعیت کشور ما علاقه مند به انجام ورزش هستند که از این طریق می‌توان این جمعیت را به سوی عضویت در سازمان داوطلبان سوق داد.

وی با بیان این مطلب که در مقوله مراقبت، پیشگیری ۸۵ درصد نقش دارد، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است در این خانه‌ها، داوطلبان مراقبت‌های فردی، مکانی و اجتماعی، پیشگیری و عکس العمل سریع در مواجهه با حوادث طبیعی و انسان ساخت را آموزش ببینند.



منبع: ایسنا


۰۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن