تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):حريص از دو خصلت محروم شده و در نتيجه دو خصلت را با خود دارد: از قناعت محروم است و در...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820412792




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدت اعتبار سهمیه بنزین 400 تومانی


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: مدت اعتبار سهمیه بنزین 400 تومانی
سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآروده های نفتی کشور اعلام کرد: سهمیه بنزین 400 تومانی تا پایان سال اعتبار دارد.
به گزارش نامه نیوز ، داوود عربعلی در گفت وگو با میزان، ضمن تکذیب اظهارات رئیس اتحادیه جایگاهداران در خصوص اعتبار یک ماهه بنزین 400 تومانی عنوان کرد: دستور العملی در خصوص قطع بنزین 400 تومانی صادر نشده است.


وی، میزان سهمیه بنزین 400 تومانی خودروهای سواری و شخصی را تا تاریخ 29 شهریور ماه سال جاری، 590 میلیون لیتر اعلام کرد و افزود: همچنین میزان سهمیه بنزین 400 تومانی در موتور سیکلت ها حدود 119 میلیون لیتر برآورد می شود.
 
سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی، در ادامه با اشاره به افزایش روزانه مصرف بنزین در سال جاری اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون میزان مصرف بنزین 74.4 لیتر برآورد می شود که این میزان مصرف در بازه زمانی سال گذشته 2.6 درصد رشد را نشان می دهد.
 
عربعلی، در ادامه میانگین مصرف بنزین موتور را روزانه 75.2 میلیون لیتر در روز اعلام کرد و گفت: میزان مصرف امسال در مقایسه با سال گذشته نه دهم درصد افزایش یافته است.


وی، با اشاره به افزایش میزان مصرف در بخش نفت و گاز عنوان کرد: میزان مصرف روزانه 77.3 میلیون لیتر در روز بوده است که این میزان در مقایسه با مدت مشابه حدود 4.3 درصد افزایش یافته است.






۰۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن