تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803244281




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عشق ۷۰۰ ساله تا عجیب ترین خودکشی


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: عشق ۷۰۰ ساله تا عجیب ترین خودکشی


نگاهی به اخبار برخی سایت ها وخبرگزاری های داخلی وخارجی در ۵مهر ۱۳۹۳.زوج عاشق در آغوش هم/باریک ترین گوشی هوشمند/پسربچه ای با بهترین شغل/لغو پروازها در ایالت آمریکایی/رونمایی ازاسب وحشی فراری/ بازگشت خواننده قدیمی پس از ۳۰سال/گرانقیمت ترین خیابان تهران زوج عاشق 700 سال در آغوش هم!

زوج عاشق 700 سال در آغوش هم!

اسکلت دو پرنده عاشق، بعد از 700 سال کشف شد! باستان شناسان زوج شادی را دست در دست، در دل زمین، در انگلستان یافتند.
زوج عاشق 700 سال در آغوش هم!
پیش از این نیز جسد هایی کشف شده بود که زوجی در یک قبر مشترک دفن شده باشند. اما اینبار، باستان شناسان با صحنه عاشقانه تری مواجه شدند!
بیشتر...

گینس باریک ترین گوشی هوشمند را معرفی کرد

گینس باریک ترین گوشی هوشمند را معرفی کرد

Gionee نام یک کمپانی دیگر چینی است که اواسط شهریور ماه سال میلادی جاری با معرفی گوشی هوشمند Elife S5.1 باریک ترین گوشی جهان را معرفی کرد. براساس گفته های مدیران این شرکت، به تازگی کارشناسان گینس یا همان کتاب رکوردها، این گوشی را به عنوان نازکترین گوشی هوشمندی که تا کنون ساخته شده است در این کتاب ثبت کرده اند. علاوه بر نازکی فوق العاده،  این دستگاه از امکانات سخت افزاری متوسطی نیز بهره می برد.
بیشتر...

پسربچه ای با بهترین شغل دنیا

پسربچه ای با بهترین شغل دنیا

 همه انسان ها بازی کردن را دوست دارند و شاید نتوان کسی را پیدا کرد که علاقه به بازی نداشته باشد اما بازی کردن نمی تواند شما را میلیونر کند و برای کسب در آمد باید بازی را تنها به اوقات فراغت خود ببرید.
پسربچه ای با بهترین شغل دنیا
ایوان پسر 8 ساله ای است که بازی کردن را تبدیل به یک شغل کرده است و درآمد بالایی نیز از آن بدست می آورد. این کودک به همراه پدرش یک شبکه ویدیویی آنلاین را اداره می کنند که در آن تنها بازی وجود دارد. این پسر بچه بازی های مختلف از "لگو" تا بازی های اندرویدی را مقابل دوربین بازی می کند و نظر خودش را در مورد آنها می گوید. هر کدام از فیلم های او بیش از 1 میلیون بیننده دارد و حاصل درآمد آن در طول سال 1.3 میلیون دلار می شود. این شبکه ایده ای از پدر اوست و در این مورد می گوید ابتدا یک سرگرمی جالب برای ایوان درست کردم اما پس از مدتی دیدم که بیننده های ما بسیار زیاد شده اند و می توان این ویدیوها را تبدیل به شغلی برای خانواده کرد.
بیشتر...

لغو پروازها در ایالت امریکایی به دلیل یک خودکشی عجیب

لغو 2000 پرواز به دلیل یک خودکشی عجیب

روش عجیب خودگشی یکی از کارکنان مرکز کنترل هوایی ایالت ایلینوی آمریکا، موجب لغو 2000 پرواز در این ایالت شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، مسؤولان ایالت ایلینوی اعلام کردند یکی از کارکنان مرکز کنترل هوایی این ایالت که قصد خودکشی داشت با آتش سوزی در محل کارش باعث لغو صدها پرواز شد. در پی این آتش سوزی، بیش از 2 هزار پرواز لغو شد. درباره جزئیات این حادثه گفته شده است: عامل حادثه، بریان هوارد - 36 ساله، پیش از حادثه در صفحه فیسبوک خود نوشته بود که بزودی مرکز کنترل هوایی را ویران و خودکشی خواهد کرد. هوارد 8 سال در  مرکز کنترل هوایی مزبور شاغل بوده است. او  برای آتش زدن انبار مرکز از بنزین استفاده کرد و در حالی که قصد بریدن سر خود را داشت، توسط یک تیم امدادی نجات یافت و به بیمارستان منتقل شد. مقامات محلی به رسانه های آمریکایی گفته اند به حادثه به عنوان یک اقدام تروریستی نمی نگرند. والری جاریت، از مشاوران ارشد باراک اوباما، نیز گفته است: مقامات اتحادیه درحال تحقیق درباره حادثه اند، زیرا تاثیرات حادثه به کل ایالات متحده کشیده شده است.
بیشتر...

رونمایی از اسب وحشی فِراری

رونمایی از اسب وحشی فِراری

شرکت فراری از مدل جدید ماشین خود رونمایی کرد این ماشین فوق العاده لوکس و زیبه که Pininfarina 458 نام دارد دارای موتور 4.5 لیتری V8 hsj که 570 اسب بخار قدرت دارد.
رونمایی از اسب وحشی فِراری

رونمایی از اسب وحشی فِراری
این ماشین زیبا دارای سرعتی معادل 320 کیلومتر بر ساعت است و 0 تا 100 را در 3.4 ثانیه پر می کند.
بیشتر...

خواننده قدیمی پس از ۳۰ سال بازگشت

خواننده قدیمی پس از ۳۰ سال بازگشت

فیروز برنجان ملودی ساز ، تنظیم کننده و ترانه سرایی که بعضا به خوانندگی نیز می پردازد، مدتی است که جهت ادامه زندگی و فعالیت های موسیقایی در تهران ساکن شده است‏. هر چند او را به این نام نمی شناسند و نام هنری اوست که میان اهالی موسیقی معروف شده است.   
این موزسین قدیمی که سال ۱۳۶۲ با همراهی خانواده اش جهت ادامه فعالیت های هنری به خارج از کشور مهاجرت نمود طی سه دهه اخیر مقیم کشورهای انگلستان و امارات متحده عربی بوده است و با نام هنری بابک رادمنش با خواننده های ایرانی خارج از کشور همکاری پررنگی داشته است. برنجان این روزها در استودیویی در تهران در مقام ملودی ساز ، تنظیم کننده و ترانه سرا در حال همکاری با برخی خواننده های مجاز داخلی است. از جمله خواننده هایی که این روزها با فیروز برنجان همکاری می کنند می توان به مجید رضا زاده ، سینا بهداد ، عرفان شرقی ، رامین شمس ، و … اشاره کرد.  همچنین فیروز برنجان قصد دارد برای نخستین بارآلبومی مجاز حاوی آثاری با صدای خود را روانه بازار موسیقی کشور کند. اگر چه طی چهار دهه اخیر در مقاطعی قطعاتی را اجرا کرده بود ولی هرگز آلبومی با صدای خود تا به امروز منتشر نساخته است.
بیشتر...

گران قیمت‌ترین خیابان تهران

گران قیمت‌ترین خیابان تهران

گران قیمت‌ترین خیابان تهران

بیشتر...

تاکسی‌های کابلی سال 2030

تاکسی‌های کابلی سال 2030

 به دلیل تراکم و ازدحام خیابان‌ها، یک گروه از طراحان راه حلی برای تحرک شهری و کاهش ترافیک برای سال 2030 ارائه داده‌اند؛ به گفته این طراحان حمل و نقل تاکسی‌ها با کابل می‌تواند فرار از ترافیک‌های شهری باشد و از این طرح می‌توان در وسایل نقلیه دولتی و خصوصی نیز استفاده کرد.
تاکسی‌های کابلی سال 2030

تاکسی‌های کابلی سال 2030
این تاکسی‌ها به شکل یک کابین هستند و هر کابین گنجایش دو مسافر را دارد؛ کابین‌ها توسط کابل‌های هوایی بالا و پایین می‌روند و علاوه بر صرفه جویی در زمان و فضای شهری، یک راه مناسب و سریع برای حرکت از نقطه‌ای به نقطه دیگر است.
بیشتر...

غار رنگارنگ

غار رنگارنگ

غار رنگارنگ

غار رنگارنگ

غار رنگارنگ

غاری در واشنگتن با قدمت 8000 سال که رنگ‌های زیبا به دیواره‌های آن حاصل از گدازه‌های آتشفشانی است.این رنگ‌ها حاصل از گدازه‌های آتشفشانی است که به درون این غار فرو ریخته‌ است.
بیشتر...
 


شنبه ۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن