تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819949272




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاکيد دولت بر تجارت از طريق بورس کالا


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ مهر ۱۳۹۳ (۱۲:۴۱ب.ظ)
تاکيد دولت بر تجارت از طريق بورس کالا مديرعامل سازمان منطقه آزاد انزلي در نشست مشترک با مديرعامل بورس کالاي ايران از تاکيد دولت بر جذب تجار و بازرگانان داخلي و خارجي براي معامله در تالار نمايندگي کارگزاران اين بورس در منطقه آزاد بندر انزلي خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، در هفته اي که گذشت مسئولان سازمان منطقه آزاد انزلي از بورس کالاي ايران بازديد و در نشست مشترک با مديران ارشد و تعدادي از کارگزاران اين بورس شرکت کردند.
رضا مسرور، مديرعامل سازمان منطقه آزاد انزلي در اين نشست با بيان اينکه هم اکنون مکاتباتي با سفارتخانه هاي کشورهاي خارجي جهت همکاري بازرگاني از طريق تالار بندر انزلي آغاز شده است، گفت: صادرات و واردات ايران با کشورهاي منطقه سي آي اس و قفقاز مي تواند از طريق تالار بورس کالاي ايران در منطقه آزاد بندر انزلي صورت گيرد.
بر اساس اين گزارش، حسين پناهيان مديرعامل بورس کالاي ايران نيز در اين نشست خاطرنشان کرد: در صورت فراهم شدن بسترهاي قانوني، کالاهاي وارداتي از سوي کشورهاي منطقه سي آي اس و قفقاز از طريق تالار بندر انزلي کشف قيمت خواهد شد.
اين گزارش حاکي است، در نشست مشترک مديران عامل منطقه آزاد بندر انزلي و بورس کالاي ايران، طرفين ضمن تاکيد بر اجرايي شدن تفاهم نامه همکاري بورس کالاي ايران و بورس کالاي بلاروس از طريق تالار بندر انزلي، در خصوص فراهم کردن بستر عرضه الوار چوبي کشور بلاروس در بازار فرعي بورس کالا از طريق تالار معاملاتي مذکور توافق حاصل کردند.
همچنين مقرر شد که کارشناسان بورس کالاي ايران از انبارهاي منطقه آزاد بندر انزلي جهت پذيرش آنها، بازديد کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن