تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از مرد يا زن مسلمانى غيبت كند، خداوند تا چهل شبانه روز نماز و روزه او را نپذ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802990809




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با ائتلاف‌های دروغین همراهی نمی‌کنیم/انتقاد شدید از اظهارات توهین‌آمیز دیوید کامرون


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: لاریجانی در مراسم روز گردشگری:
با ائتلاف‌های دروغین همراهی نمی‌کنیم/انتقاد شدید از اظهارات توهین‌آمیز "دیوید کامرون"
رئیس مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات توهین آمیز نخست وزیر انگلیس گفت: شما برای مقابله با تروریست‌ها، نیازمند هستید اما نباید نیازتان را به ما بفروشید، نمی‌توانید زرنگی کنید و نیازی را به عنوان امتیاز به ما بفروشید این قابل تفکیک و قابل دریافت است.


به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی که در مراسم بزرگداشت روز گردشگری سخنرانی می‌کرد در بخشی از سخنان خود به اظهارات توهین آمیز "دیوید کامرون" نسبت به ایران انتقاد کرد و گفت: اخیرا نخست وزیر انگلیس حرف‌هایی در سازمان ملل مطرح کرده که در آن نوعی تکبر وجود داشت.  
 
وی افزود: نخست وزیر انگلیس دستور می‌داد ایران این را بکند و آن کار را نکند، چه کسی این گونه حرف می‌زد، این بایدها از کجا آمده است، شما بیشتر احساس قدرت می‌کنید؟! چند روز پیش کشور شما را از هم جدا می‌کردند!
 
رئیس مجلس تصریح کرد: این که شما از داعش اضطراب دارید اضطراب درستی است، شما خودتان به هر دلیلی به داعش کمک کردید حالا یک مشکلی پیش آمده چرا از زبان "باید" استفاده می‌کنید، شما نیازمند هستید، بنابراین باید از بستر عقلانی استفاده کنیم.
 
وی ادامه داد: شما از جریان تروریسم ترسیده‌اید و این فریاد شما ظاهرا تکبر است اما باطن آن ترس است.
 
لاریجانی خطاب به نخست وزیر انگلیس تصریح کرد: شما برای مقابله با تروریست‌ها نیازمند هستید اما نباید نیازتان را به ما بفروشید، نمی‌توانید زرنگی کنید و نیازی را به عنوان امتیاز به ما بفروشید این قابل تفکیک و قابل دریافت است.
 
رئیس مجلس خاطر نشان کرد: به جای پذیرش اشتباهات گذشته به تروریست‌ها کمک کردید حالا از زبانی استفاده می‌کنید که منجر به این موضوع نخواهد شد.
 
نماینده مردم قم در مجلس اظهار داشت: در منطقه و سوریه آشوب ایجاد کردید و نکته مهم این که امروز با تروریست‌ها برخورد تاکتیکی می‌کنید.  
 
دبیر اسبق شورای عالی امنیت ملی در ادامه سخنان خود در این جلسه خاطر نشان کرد: نماینده پنتاگون گفته ما در عراق برخورد تاکتیکی و در سوریه برخورد راهبردی داریم، نمی‌خواهند دولت دمکراتیک عراق قوی شود لذا برخورد آن‌ها با تروریست‌های عراق ریشه‌ای نبوده و تاکتیکی است اما در سوریه چون با دولت مرکزی ستیز می‌کنند می‌گویند برخورد ما راهبردی است.
 
لاریجانی اظهار داشت:معنای این که نماینده پنتاگون گفته ما در عراق تاکتیکی و در سوریه راهبردی برخورد می‌کنیم یعنی چه، مگر می‌شود در یک منطقه دو نوع برخورد داشت.
 
رئیس مجلس گفت: معنای واقعی این سخنان این است که مسئله تروریست‌ها برای قدرت‌ها مهم نیست و بلکه می‌خواهند از این موضوع ابزاری استفاده کنند در نتیجه این خواهد شد که گرداب موضوع ناامنی در منطقه ادامه پیدا خواهد کرد.  
 
لاریجانی در ادامه خاطر نشان کرد: شاید در بین کشورهای منطقه ایران امن‌ترین کشور است و ایران از استقلال قوی و دمکراتیک برخوردار بوده که توانسته مشکلات را حل کند.  
 
وی در ادامه اظهار داشت: من در این منطقه شلوغی زیادی می‌بینم و بعید می‌دانم با این گونه رفتاری که غربی‌ها دارند و ادعای مبارزه دروغین با تروریسم، شرایط امنی در منطقه به وجود آید و سال‌ها این گرفتاری خواهد بود.
 
نماینده قم تصریح کرد: روند تروریسم در منطقه و جهان رو به رشد است.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: ما با تروریست‌ها برخورد جدی داریم اما با روش‌هایی که ائتلاف دروغین درست کردند همراهی نداریم، مسیر ما برخورد تاکتیکی در عراق و استراتژیکی در سوریه نیست بلکه برخورد ما با تروریست‌ها چه در افغانستان و چه در جاهای دیگر واقع‌بینانه است لذا مسیر روشنی داریم.  
 
رئیس مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: دورنمای منطقه را این طور می‌بینیم که در منطقه آشفتگی سیاسی وجود خواهد داشت و حرف‌هایی که این‌ها می‌زنند کمتر نخواهند داشت لذا برداشت‌های فرهنگی ملال آور و غبار آلود همچنان وجود خواهد داشت.

این خبر در حال تکمیل است...







تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن