تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى از شما حق ندارد از هيچ يك از يارانم چيزى به من بگويد؛ زيرا دوست دارم در حال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819918016




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرداخت 630 ميليارد ريال تسهيلات ازدواج در همدان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ مهر ۱۳۹۳ (۱۰:۵۵ق.ظ)
پرداخت 630 ميليارد ريال تسهيلات ازدواج در همدان استاندار همدان گفت: از ابتداي سال جاري تاکنون 630 ميليارد ريال تسهيلات ازدواج به 21 هزار زوج در همدان پرداخت شده است.
به گزارش خبرگزاري موج، محمد ناصر نيکبخت در کارگروه اشتغال و سرمايه گذاري استان همدان با اشاره به وضعيت اشتغال در استان همدان افزود: اشتغالي از نظر ما پذيرفته شده است که از سوي سازمان تامين اجتماعي اعلام شود و خوشبختانه طبق آمار اين سازمان آمار اشتغال ماهانه در حال افزايش است.
وي ادامه داد: با حمايت بخش خصوصي و به سامان رسيدن سرمايه گذاري هاي انجام شده در استان مي توان به مردم وعده داد که تا دو سال آينده مشکل اشتغال استان رفع خواهد شد.
وي ادامه داد: اين حرف يک شعار نيست بلکه عملي شدن آن تنها تلاش مسوولان و همت مردم همدان را مي طلبد چرا که سرمايه گذاران هم اکنون با حضور گرم خود در استان آمادگي خود را براي صرف 40 هزار ميليارد ريال اعتبار در استان اعلام کرده اند.
وي از بهره برداري از چهار طرح بزرگ در دو هفته آينده در سطح استان همدان خبر داد و بيان کرد: با بهره برداري از اين طرح ها يک هزار و 200 نفر در اين واحد ها اشتغال خواهند يافت.
نيکبخت افزود: در استان تمام فعاليت ها بايد براي توسعه استان انجام شود و در اين راستا عضويت افراد در هيچ جناحي مهم نيست بلکه همه افراد بايد دولت را صادقانه قبول داشته باشند چرا که اين امر باعث کاهش حواشي خواهد شد.
استاندار همدان افزود: خوشبختانه مقام معظم رهبري در يک ماه گذشته سه بار بر سلامت اين دولت تاکيد داشتند و خود دولت نيز هيچ وقت به دنبال شعار دادن نيست بلکه صداقت را سر لوحه فعاليت هاي خود قرار داده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن