تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بپرهيز از كارى كه موجب عذرخواهى می ‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804721237




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دفاع مقدس عرصه مدیریت جهادی ملت ایران بود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:



استاد حوزه علمیه آمل:
دفاع مقدس عرصه مدیریت جهادی ملت ایران بود خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه آمل، گفت: دفاع مقدس عرصه مدیریت جهادی ملت ایران بود که شهدا در این عرصه آموزه ها سرمشق هایی برای ما گذاشتند که با مطالعه به راز آن پی خواهیم برد.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام مهدی تقی زاده، استاد حوزه علمیه آمل، عصر امروز در یادواره شهدای والامقام روستای تمسک عطایان از توابع بخش دشت سر آمل با بیان این که شهدا دلداده عشق و محبت به خدا بودند، گفت: شهدا رفتند تا امروز امنیت در این بلاد بزرگ و افتخار جهان اسلام وجود داشته باشد و مردم ما با صبر و حوصله در برابر تحریم های سیاسی و اقتصادی به مقابله بپردازند.
وی، تصریح کرد: در نظام هستی می بینیم جنگ های متعددی از لحظه خلقت وجودی حضرت آدم تا به امروز ایجاد شده است ولی دفاع مقدس ما ماندگار و الگوپذیرشده است.
امام جمعه دابو و دشت سر با بیان این که امروز می بینیم در جای جای اسلام بیداری اسلامی بوده که در پرتو انقلاب پر افتخار ایران اسلامی با محوریت امام راحل، شهدا و مقام معظم رهبری است، افزود: دفاع مقدس عرصه مدیریت جهادی ملت ایران بود که شهدا در این عرصه آموزه ها سرمشق هایی برای ما گذاشتند که با مطالعه به راز آن پی خواهیم برد.
حجت الاسلام تقی زاده بیان داشت: ایران بهترین سرمایه را داشت ولی چون رهبری واحد در آن وجود نداشت و مراجع عظام تبعیت نمی شدند می دیدیم چه بلایی بر سر ایران آورده و با حدود و مرزهای آن چه کردند.
استاد حوزه علمیه آمل، ادامه داد: نورانیت مراجع عظام در همه اعصار تاریخ به خصوص از خرداد سال 42 تا به امروز مسیرش مشخص بوده که سبب نورانیت جهان اسلام شده است.
وی با بیان این که امروز اگر عزتی داریم شروع آن با رشادت مردم در عرصه انقلاب بوده است، گفت: چون دشمنان نتوانستند پیروزی انقلاب را ببینند جنگ های درونی را به راه انداختند ولی چون مردم با خدا بودند به فضل الهی کسی نتوانست بر ما چیزه شود گرچه در این عرصه بهترین فرزندان خود را از دست دادیم.
امام جمعه دابو و دشت سر با تاکید بر این که دشمنان می خواهند مسیر انقلاب را منحرف کنند ولی بهره گیری از رهنمودهای رهبری همواره راهگشای نظام اسلامی بوده و مدیریت جهادی شهدا با خونشان در این ملت باقی مانده است.
حجت الاسلام تقی زاده با بیان این که شهدا سرمشق ولایت پذیری را به ما آموختند، بیان داشت: شهدا با ولی زمان خود بیعتی جانانه کردند و آن مسیر مورد عنایت امام بود را انتخاب کردند که سبب عزت شده است.
استاد حوزه علمیه آمل با اشاره به این که شهدا در مسیر ولایت به خدا رسیدند و در راستای حفظ شعائر اسلامی گام برداشتند، تصریح کرد: دلدادگی در مسیر خدا از ویژگی های بارز شهدا است و امروز برای همه زیبایی ها مدیون شهدا هستیم که با دست خالی و توکل به خدا در برابر ملل مختلف قرار گرفتند.
وی، ادامه داد: کسی که خدا را  دارد به عزت دنیا و آخرت می رسد که شهدا این مسیر را از ولایت گرفته و به مقامات ارزنده و گرانقدری دست یافتند.
امام جمعه دابو و دشت سر با تاکید بر این که هرکسی از ولایت جدا شود جزو سران فتنه می شود، گفت: در زمان امام علی(ع) هم این گونه بود و آن ها می گفتند ولی می بینیم که در عمل چه کردند.
حجت الاسلام تقی زاده، تصریح کرد: در جای جای جهان اسلام هرکسی ولایت خداوند متعال و در کنار آن ولایت اهل بیت(ع) را داشته باشد عزیز و سربلند شدندو شاید در عراق، سوریه و غزه خون هایی ریخته شود ولی چون توکل بر خداوند منان و توسل به ائمه اطهار(ع) داشتند به عزت رسیدند.
استاد حوزه علمیه آمل در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که آمریکا جز دورغ چیز دیگری بر سخن خود جاری نمی کند، گفت: مگر می شود کسی را پرورش بدهیم و درصدد مرگ آن گام برداریم که داعش از فرزندان و پرورش یافتگان غرب است.
وی با اشاره به این که غرب می خواهد با این کار حیثیت بر باد رفته خود را به دست آورد، بیان داشت: با معادلات ریاضی و هر معادلاتی انسان به این نتیجه می رسد که این دسیسه ای دیگر از سوی کشورهای استکباری چون آمریکا است.
امام جمعه دابو و دشت سر با تاکید بر این که غرب می خواهد دایه مهربان تر از مادر باشد، تصریح کرد: صلح را مردم هر کشوری می توانند به ارمغان بیاورند./1314/پ202/ب4



۱۳۹۳/۷/۴






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن