تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): كسى كه خود را پيشواى مردم قرار داده، بايد پيش از آموزش ديگران، خود را آموزش دهد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805594453




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاخير در ازدواج جوانان نيازمند آسيب شناسي است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شرق > یزد آيت الله ناصري:
تاخير در ازدواج جوانان نيازمند آسيب شناسي است
يزد ـ خبرنگار مهر: نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد با اشاره به تاخير در ازدواج جوانان گفت: موضوع ازدواج جوانان و علت تاخير در ازدواج ها بايد آسيب شناسي شود.



به گزارش خبرنگار مهر، آيت الله محمدرضا ناصري در خطبه هاي اين هفته نمازجمعه يزد با اشاره به اينكه متاسفانه شاهد افزايش سن ازدواج هستيم، اظهار داشت: زماني كه دختران به سني مي رسند كه توانايي اداره زندگي را دارند،‌ بايد ازدواج كنند و خانواده ها بايد شرايط ازدواج آنها را فراهم كنند. وي عنوان كرد: براي پسران نيز بايد همين شرايط فراهم شود و بايد با فراهم كردن زمينه هاي ازدواج، آنها را از گناه و معصيت دور كنيم و از فساد نجات دهيم.

امام جمعه يزد خاطرنشان كرد: نبايد به بهانه خانه دار شدن، ماشين دار شدن و ديگر نيازهاي مادي، ازدواج جوانان را به تاخير بياندازيم زيرا خداوند خود وعده كه از خزانه غيب، آنها را بي نياز مي كند. وي تصريح كرد: دين و اخلاق دو ملاك اصلي و اساسي در زندگي است و اگر در اين دو اشكالي وجود نداشت، بايد با ازدواج موافقت صورت گيرد و ديگر نبايد به دنبال مقام و منصب و دارايي و ... بود. شرايط ازدواج جوانان قبل از ورود به دانشگاه فراهم شود آيت الله ناصري تاكيد كرد: دختران و پسران ما نبايد بدون ازدواج بزرگ شوند و بدون ازدواج به خارج از كشور يا اين شهر و آن شهر فرستاده شوند. وي خاطرنشان كرد: جوانان ما بايد قبل از ورود به محيط دانشگاه كه اختلاط در آن وجود دارد، ازدواج كنند تا بسياري از مسائل و مشكلات براي آنها ايجاد نشود زيرا اينها توطئه آمريكا و انگليس است و آنها به دنبال ترويج راه هايي براي براندازي بنيان خانواده هستند.

امام جمعه يزد در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به دخالتهاي آمريكا و انگليس در امور كشور ما عنوان كرد: آنها هرگز دلسوز ملت ايران نبوده و نيستند و ملت ايران نيز اين موضوع را درك كرده است. مردم ايران هرگز به انگليس و آمريكا باج نمي دهند وي تاكيد كرد: اينها هرگز قابل اعتماد نيستند و ملت و دولت ايران نيز به دليل همين بي اعتمادي در مقابل آنها ايستاده اند و هرگز به آنها باج نمي دهند و ايران در هر شرايطي كار خودش را انجام مي دهد. آيت الله ناصري عنوان كرد: اگر آنها كشورهاي مسلمان نشين را رها كنند، خود مردم مانند مردم مسلمان دنيا مانند يمن، با اتحاد و عمل به سفارش هاي ايران، كم كم مشكلات خود را برطرف مي كنند. وي در بخش ديگري از سخنان خود با تاكيد بر اينكه دستوري كه پيامبر اسلام، حضرت محمد (ص)، براي عموم مسلمانان داده است، بايد در همه زمانها و توسط همه اجرا شود زيرا پيامبر تكليف ما را در بسياري از امور مشخص و روشن كرده و اين امر مختص شيعه يا سني نيست و همه بايد از آن اطاعت كنند.

امام جمعه يزد با اشاره به مصداقي در اين زمينه عنوان كرد: پيامبر (ص) در واقعه غدير خم نيز فرمود من كتاب خدا و عترتم را در بين شما باقي مي گذارم و كتاب خدا نور و روشنگر است و اهل بيت (ع) نيز راهنمايان شما در زمينه هستند اما متاسفانه به آن به درستي عمل نشد. وي تصريح كرد: برادران اهل سنت اگر بخواهند به پيامبر عمل كنند،‌ تكليف مشخص است و پيامبر فرموده اند كه قرآن و اهل بيت از هم جدا نمي شوند و مسلمانان بايد به قرآن و عترت متوسل شوند.


۱۳۹۳/۷/۴ - ۱۵:۳۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن