تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بركت در مال كسى است كه زكات بپردازد، به مؤمنان مدد و يارى رساند و به خويشاوندان كمك نما...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819960446




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمريکا تاسيسات نفتي تحت تصرف داعش در سوريه را بمباران کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ مهر ۱۳۹۳ (۲۳:۵۷ب.ظ)
آمريکا تاسيسات نفتي تحت تصرف داعش در سوريه را بمباران کرد در حملات ارتش آمريکا به مواضع گروهک تروريستي داعش در سوريه دست کم 19 تروريست داعش به هلاکت رسيدند.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، وزارت دفاع آمريکا اعلام کرد که حملات هوايي جنگنده‌هاي ائتلاف بين‌المللي به رهبري آمريکا در بامداد امروز که در جريان آن 19 تروريست داعش به هلاکت رسيده و تاسيسات نفتي سوريه که در کنترل گروهک تروريستي داعش است، بمباران شدند.
بر اساس اين گزارش، هدف از اين حملات، قطع منابع مالي داعش است که به گفته آمريکا، روزانه از اين محل دو ميليون دلار درآمد دارد.
اين درآمد همراه با يک ميليون دلار ديگر که از راه سرقت، اخاذي و قاچاق به دست مي‌آيد نقش حياتي در اداره بخش‌هاي زيادي از سوريه و عراق توسط گروهک تمفيري داعش ايفا مي‌کند.
آمريکا همراه با متحدان عرب خود در منطقه خاورميانه ظرف سه روز گذشته حملات هوايي متعددي به پايگاه‌ها و اهداف گروهک تروريستي داعش در سوريه انجام داده‌اند تا با تهديدات آن عليه مردم سوريه و دولت عراق مقابله کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 163]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن