تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر كس با آبى غسل كند كه پيش‏تر در آن غسل شده است و به جذام مبتلا شود، كسى را جز خو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819726227




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرکی: کریمی می‌داند دستیاران ایرانی کی روش سر انجام خوبی نداشتند


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: فرکی: کریمی می‌داند دستیاران ایرانی کی روش سر انجام خوبی نداشتند
مربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران قبول مسوولیت درتیم ملی را به علی کریمی تبریک گفت و با آرزوی موفقیت برای وی یادآور شد که این بازیکن محبوب خود می داند دستیارانی ایرانی کی روش سرانجام خوبی در تیم ملی نداشته اند.
آفتاب: علی کریمی روز پنجشنبه از سوی کارلوس کی روش به عنوان دستیار وی در تیم ملی انتخاب شد.


حسین فرکی پس از انتخاب کریمی به عنوان دستیار کی روش با اشاره به محبوبیت او به ایرنا،افزود: کریمی محبوب مردم است و امیدوارم مانند دوران بازیگری اش در فوتبال درمربیگری نیز این روند را دنبال کرده و به تیم ملی کمک کند.


وی درپاسخ به این سووال که دستیاران ایرانی کی روش در تیم ملی فرجام خوبی نداشتند آیاباید منتظر این برخوردها با علی کریمی نیز باشیم تصریح کرد: به هرحال این موضوع را هم علی کریمی می داند و هم کی روش و به طور حتم دراین باره با یکدیگر به تفاهم رسیده اند.


سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان اضافه کرد: کریمی نماینده ایران در تیم ملی است کی روش نیز این موضوع را بهترازهمه می داندو آگاه است در چه جایگاهی قرار دارد امیدوارم همکاری خوبی داشته باشند.


وی همچنین ادامه داد: به هرحال این اتفاق افتاده و امروز علی کریمی مربی تیم ملی است باید نگاه مان را از گذشته برداریم و به حال و آینده نگاه مثبتی داشته باشیم.


فرکی باآرزوی موفقیت دوباره برای کریمی تصریح کرد: امیدوارم از این اتفاق و فرصت بدست آمده نهایت استفاده را بکند ودرفوتبال ایران نقش آفرینی بیشتری داشته باشد.


مربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران درباره نحوه همکاری علی کریمی با تیم ملی و آیا اینکه برای این مهم چارچوبی باید باشدنیز افزود: درحال حاضر نباید به این موضوع فکر کنیم آنچه که مهم است او امروز مربی تیم ملی است وباید درکنار کی روش کسب تجربه کند از این رو چارچوب مشخص کردن زیاد مناسب نیست.


وی درپاسخ به سووال دیگری مبنی براینکه بهتر نبود علی کریمی مربیگری را از باشگاه ها شروع می کرد نیز گفت: به هر حال فرصتی بدست آمده است شاید بهتر بودتجربه باشگاهی را می داشت ولی ازآنجایی که به عنوان دستیار کارش را درتیم ملی شروع می کند باید از همان ابتدا کسب تجربه کند تا در زمان مناسب دیگری دوره های مربیگری را ببیند وهمانند دوران بازیگری در مربیگری نیز موفق باشد. 


به گزارش ایسنا، فرکی درباره دیدار فردای تیمش برابرتیم صدرنشین تراکتورسازی نیز گفت: بازی سختی برای هر دو تیم که بازیکنان خوبی درمجموعه خود دارند است وامیدوارم بازی خوبی از کار درآید.






تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن