تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):مؤمن نيازمند سه چيز است: توفيقى از پروردگار، پند دهنده اى از درون خويش و پذيرش از نصيح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803015935




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اتهامات سنگین ویسی به داور |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: اتهامات سنگین ویسی به داور
کد خبر: ۴۳۷۲۳۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۴ - 25 September 2014


سرمربی استقلال خوزستان با انتقاد شدید از داور بازی با پرسپولیس گفت: داور بازی کارمند وزارت ورزش و جوانان است و پرسپولیس هم زیر نظر این وزارتخانه.


به گزارش تسنیم، عبدالله ویسی پس از شکست 2 بر یک استقلال خوزستان مقابل پرسپولیس گفت:‌ در مورد بازی ذهنم کار نمی‌کند؛ تیم ما تیم برتر مطلق زمین بود اما بحث اصلی من در مورد داوری است.


وی افزود: اگر فدراسیون فوتبال سازمان لیگ و کمیته داوران مرا اعدام نمی‌کنند می‌خواهم در مورد داوری این دیدار صحبت کنم.  غلامرضا جباری، داور بازی امروز کارمند وزارت ورزش و جوانان است و پرسپولیس هم زیر نظر این وزارتخانه. اگر ما در اهواز بازی داشتیم و داور اهوازی انتخاب می‌کردند کار درستی نبود و برای این دیدار هم نباید داور تهرانی انتخاب می‌کردند.


سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان اینکه جباری، داور بازی با من خصومت شخصی دارد تصریح کرد: داور پرونده‌های مرا در کلاس حرفه‌ای کمیته آموزش در دست دارد و من 10 بار به محصص و احسانی زنگ زدم که این داور در حال خرابکاری است.


ویسی ادامه داد: همین داور در بازی با فولاد خوزستان پنالتی ما را نگرفت و اخراج بازیکن ما به حق نبود. خدا شاهد است که او اصلا پنالتی پرسپولیس را ندید و هنگامی که متوجه شد که کمک او پرچمش را بالا نبرده گردنش را «الکی» تکان داد. او در جریان بازی خطاهای «مسخره» علیه تیم ما می‌گرفت.


وی با بیان اینکه حق اعتراض به داوری را دارم خاطرنشان کرد: مگر می‌شود که تیم من زیبا بازی کند ولی به خاطر خصومت شخصی داور این اتفاقات در زمین بیفتد؟


سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان خاطرنشان کرد: صحنه‌های زیبایی خلق کردیم و بازی خوبی انجام دادیم اما بحث من فوتبالی نیست. اگر داور اعصاب ما را خرد نمی‌کرد برنده نمی‌شدیم. 5 هفته است که نباختیم اما بحث این بود که امروز می‌خواستند پرسپولیس را از بحران خارج کنند.


ویسی تصریح کرد: تاکنون 5،6 پنالتی به ضرر ما گرفته‌اند که ما به فدراسیون نامه زده‌ایم و فیلم آن را فرستاده‌ایم. پنالتی‌های تیم ما هم این‌ور و آن‌ور شده و گم شده است. من توجیه نمی‌کنم اما بحث امروز بحث فنی نبود و غیرفنی بود. بحث فنی را کنار بگذارید پرسپولیس باید امروز برنده می‌شد تا از بحران دربیاید و اینها هم دنبال همین موضوع بودند. دیگر بحثی برای بازی جوانمردانه نمی‌ماند و بحث ما با کمیته داوران است.


 وی در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم در این مورد که نیمکت‌نشینان شما در نیمه دوم تمرکزشان را روی اعتراض به داوری گذاشته بودند، تصریح کرد: جباری نسبت به من ذهنیت و خصومت شخصی دارد. از محصص و احسانی سوال کنید که این فرد چند بار نام من را از کلاس‌های حرفه‌ای درآورده و افراد کوچکتر را به این دوره‌ها فرستاده است.


سرمربی استقلال خوزستان یادآور شد: حتی اجازه ندادند من با هزینه شخصی به تمرین تیم‌های اروپایی بروم و من با این فرد تلفنی دعوا کردم. تمرکز تیم ما برای همین بر هم خورد چرا که داور بد سوت نزد بلکه با خصومت علیه تیم ما قضاوت کرد. با احترامی که برای درخشان و پرسپولیس قائل هستم اما امروز تلاش کردند این تیم را از بحران خارج کنند.


ویسی درباره درگیری لفظی روشنایی سرپرست این تیم هم اظهار داشت: من چنین چیزی ندیدم و از خود او سؤال کنید چه شده است.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن