تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بخشنده ترین شما پس از من کسی است که دانشی بیاموزد آنگاه دانش خود را بپراکند. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799191199




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قلعه‌نویی: پنالتی روی شهباززاده را داور نگرفت |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: قلعه‌نویی: پنالتی روی شهباززاده را داور نگرفت
کد خبر: ۴۳۳۸۶۲
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۶ - 12 September 2014


سرمربی استقلال می‌گوید عملکرد تیمش برابر نفت خوب نبوده و به دنبال توجیه شکست نیست اما شاید با اعلام یک پنالتی به سود آبی‌پوشان نتیجه بازی عوض می‌شد.


به گزارش ایسنا، امیر قلعه نویی پس از شکست دو بر صفر تیمش برابر نفت تهران گفت: می‌خواهم دو تبریک بگویم. یکی به والیبالیست‌های عزیز و دیگری هم به تیم نفت. ما هفته قبل حقمان برد نبود و بردیم. این هفته هرچه زدیم گل نشد. بیرانوند امروز فوق ستاره بود. در مجموع حق ما امروز باخت نبود. متاسفانه کیفیت زمین زیاد جالب نبود. من به نفتی‌ها خسته نباشید می‌گویم. البته به بازیکنان خودم هم خسته نباشید می گویم.


وی در پاسخ به این سوال که عده‌ای اعتقاد داشتند که استقلال تاکنون بازی‌های ساده‌ای را پشت سر گذاشته است، بیان کرد: هیچ تیمی را نباید دست کم گرفت. بازی‌هایی را بردیم که سخت‌تر بودند. ما امروز حقمان باخت نبود و ما روز خوبی را پشت سر گذاشتیم. ما برابر تیم‌های قوی بهتر کار می‌کنیم. از 8 بازی گذشته، 5 بازی خارج از آزادی بوده است. این زمین اصلا جالب نیست. در بازی‌هایی که برده ایم هم گفته ام این زمین خوب نیست. شما مطمئن باشید استقلال اگر همین بازی‌ها را بکند، موفق می‌شود. ما امروز چند بازیکنمان اصلا در حد خودشان نبودند. ملی پوشان ما به شرایط آرمانی نرسیده‌اند. برای خودم هم این مسئله جای تعجب دارد. امیدوارم مصدومان به ما اضافه شوند. غیبت کریمی و فخرالدینی به ما لطمه زیادی زد.


سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که چرا ملی پوشانش به وضعیت آرمانی نرسیده‌اند، اظهار کرد: شما اروپا را ببینید، ملی پوشان اروپا به تیم‌هایشان کمک می‌کنند. بروید برای سایر تیم‌ها را هم مطالعه کنید و ببینید ملی پوشان در چه شرایطی قرار دارند. من نمی‌توانم این سوال را جواب دهم. ولی اعتقاد دارم این بازیکنان با قبل از جام جهانی خیلی فرق می‌کردند.


او در پاسخ به سوالی درباره ابراهیمی و اینکه آیا ستاره شدن او در استقلال به این بازیکن و تیمش لطمه نمی زند، گفت: او بازیکن اخلاقی، وزنی و فنی است. این بازیکن را هر بار می بینم، افسوس می‌خورم چرا در جام جهانی نبود. او، صادقیان و خلعتبری می‌توانستند در جام جهانی بازی کنند. او امروز هم از ستاره های ما بود. او کار چند بازیکن را انجام می‌دهد. من از همه بازیکنان تشکر می‌کنم ولی ابراهیمی خیلی پر تلاش‌تر از بقیه بود.


قلعه نویی در پاسخ به سوالی درباره وضعیت دفاعی تیمش افزود: مطمئن باشید اگر بازیکنانمان مصدوم نمی شدند یا غایب نبودند وضع فرق داشت. امروز کریمی و فخرالدینی نبودند. من به شما می‌گویم که هروقت بازیکنی آماده باشد به میدان می‌فرستم. در دفاع هم کار می‌کنیم و امروز ما کمبودهایی داشتیم.


سرمربی استقلال در پاسخ به سوال ایسنا، مبنی بر عملکرد داوری در این دیدار تصریح کرد: من به داوری خسته نباشید می‌گویم. من فیلم را دیدم و اعتقادم این است که در دقیقه 44 پنالتی روی شهباززاده رخ داد و یک خطای مهم هم روی رمضانی گرفته نشد. این بازی را خودمان باختیم نه به داوری. با این همه اگر پنالتی ما گرفته می‌شد، شاید روند بازی عوض می‌شد.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن