تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820399776




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فلسفه وجودی انقلاب اسلامی تحقق فرهنگ اهل بیت(ع) است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شرق > خراسان جنوبی حجت الاسلام رضایی:
فلسفه وجودی انقلاب اسلامی تحقق فرهنگ اهل بیت(ع) است
بیرجند- خبرگزاری مهر: قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: فلسفه وجودی انقلاب اسلامی تحقق فرهنگ اهل بیت(ع) است که باید تلاش شود این فرهنگ در جامعه نهادینه شود.



به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی رضایی بیرجندی ظهر پنجشنبه در دیدار با نیروهای مسلح خراسان جنوبی ضمن تسلیت شهادت امام جواد(ع) و تبریک هفته دفاع مقدس اظهارکرد: اعتماد به خداوند باعث پیروزی نیروهای انقلابی در دفاع مقدس شد. وی با بیان اینکه فلسفه وجودی انقلاب ما، تحقق فرهنگ اهل بیت(ع) است، افزود: باید تلاش شود که فرهنگ اهل بیت(ع) و شهادت در سطح جامعه نهادینه شود. وی ضمن اشاره به حدیثی از امام علی (ع) مبنی بر اینکه جهاد بابی از باب‌های بهشت است، یادآورشد: شهداء بهشت‌هایی هستند که باید فرهنگ زندگی آنها را به مردم و بخصوص نسل جوان منتقل کنیم. امام جمعه بیرجند با بیان اینکه ما در هشت سال دفاع مقدس آیات و نشانه‌های الهی را مشاهده کردیم، افزود: وقتی یک قلب بسیجی تنها برای رضای خداوند در مقابل استکبار ایستادگی می‌کند به تمام دنیا ارزش و برتری دارد. حجت الاسلام رضایی بیان کرد: رهبر کبیر انقلاب امام خمینی(ره) از مخلص‌ترین و خدایی‌ترین انسان‌ها بود که توانست تمام ملت ایران را برای دفاع از این مرز و بوم با خود همراه کند که این عامل باعث شده که استکبار جهانی به زانو درآید. وی بیان کرد: خون شهداء انقلاب ما را آبیاری کرد که در حال حاضر نیز انسجام و اتحاد نیروهای نظامی مایه افتخار ماست. ایران با بسیج کردن مردم عراق برعلیه داعش زمینه نابودی این گروهک را ایجاد کرد وی با بیان اینکه شعیان یمن مخلص‌ترین شعیان حضرت علی(ع) هستند، افزود: این شعیان توسط استکبار جهانی و سران عربستان بارها مورد ظلم قرار گرفته اند که با همکاری ایران اسلامی به پیروزی رسیدند. امام جمعه بیرجند با اشاره به گروهک تروریستی داعش در کشور عراق، افزود: ایران اسلامی با بسیج کردن مردم عراق به دنبال انهدام این گروه است که امروز آمریکا با شلیک چند گلوله به دنبال این است که این موفقیت را از آن خود کند. حجت الاسلام رضایی بیرجندی با بیان اینکه امروز اخلاص در عمل فرماندهان و نیروهای مسلح کشور باعث شده تا استکبار جهانی در برابر ایران اسلامی زانو بزند، گفت: سال‌ها قبل از پیروزی انقلاب در ایران ایثار، پاکی، عزت و غیرت ارزشی نداشت، که امام راحل این مفاهیم ارزشی را زنده کرد. وی با بیان اینکه ایران اسلامی در خاموش کردن اختلاف ایجاد شده در افغانستان نیز نقش داشته است، افزود: طبق تاکیدات رهبر معظم انقلاب در خط قرمزها به اندازه سر سوزن درمقابل دشمنان کوتاه نمی‌آییم. قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: پیروی از ولایت فقیه جامعه را به جلو می‌برد که به دنبال پیاده کردن فرهنگ شیعه در جهان هستیم. حجت الاسلام رضایی به مسئولان دستگاه‌های اجرایی متذکر شد: در انتصابات پایمال نشدن خون شهداء را در نظر بگیرند و مسئولان نیروی های مسلح در خراسان جنوبی نیز بهترین انسان ها برای حراست از ایران اسلامی بخصوص استان مرزی خراسان جنوبی تربیت کنند.


۱۳۹۳/۷/۳ - ۱۶:۱۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن