تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هر که می خواهد که قویترین مردم باشد بر خدا توکل نماید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804489432




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ساخت و سازهاي غيرمجاز معضل اصلي در شهرستان مريوان است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > کردستان فلاحي:
ساخت و سازهاي غيرمجاز معضل اصلي در شهرستان مريوان است
سنندج – خبرگزاري مهر: فرماندار شهرستان مريوان ساخت و سازهاي غيرمجاز و در حاشيه شهر را مهمترين معضل در اين شهرستان عنوان كرد و بر تلاش براي رفع اين معضل تاكيد كرد.



به گزارش خبرنگار مهر، محمد فلاحي ظهر امروز در جلسه بررسي وضعيت ساخت و سازهاي غيرمجاز در شهرستان مريوان بيان كرد: متاسفانه به دلايل مختلف وضعيت ساخت و ساز غيرمجاز و خارج از قوانين و مقررات در اين شهرستان نگران كننده است و به همين دليل بايد در راستاي ساماندهي اين بخش برنامه ريزي شود. وي ضمن تاكيد بر تعامل و همكاري دستگاه‌هاي متولي در راستاي ساماندهي اين معضل عنوان كرد: همواره ساخت و سازهای غیر مجاز و تخریب اراضی ملی دو آسیب جدی در این شهرستان بوده است که امروزه با همکاری مسئولان ذیربط اين وضعيت تا حدودي كنترل شده است و انتظار مي رود كه اين روند همچنان ادامه داشته باشد. فرماندار شهرستان مريوان با اشاره بهخ سوء استفاده هاي صورت گرفته در راستاي تخريب اراضي ملي گفت: در شهرستان مریوان افرادی سودجو به منظور رسیدن به اهداف خود در حال تخریب منابع ملی بودند که با تغیر نگرش دولت و روی کار آمدن دولت تدبیر و امید هم اکنون تمام ادارات بسیجی وار به یاری همدیگر برای رفع این معضل آمده و توفیقات فراوانی به دست آورده‌اند. وي ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از سه مورد تخریب ساختمان غیرمجاز و 10 مورد فنداسيون از سوی شهرداری صورت گرفته است و این تصمیم قاطع شهرداری و مسئولان ذیربط برای جلوگیری از روند روبه رشد و متوقف نمودن ساخت و سازهای غیر مجاز را می‌رساند. فلاحی يادآور شد: به منظور جلوگیری از گسترش ساخت و سازهای غیر مجاز باید تمامی روزنه‌هایی را که باعث سوء استفاده افراد سودجو از وضعیت شده و به آنها اجازه می دهد که به امر ساخت و ساز غیرمجاز بپردازند گرفته شود. وي با بیان اینکه خرید و فروش املاک در مریوان باید زیر نظر شهرداری صورت بگیرد، اظهار داشت: به منظور جلوگیری از تفکیک اراضی کشاورزی و اراضی ملی برای احداث مکان های مسکونی هرگونه ساخت و ساز یا تفکیک اراضی باید زیر نظر ارگان های ذیربط همانند شهرداری صورت گیرد و هیچ کس نباید بدون گرفتن استعلامی از این ادارات و سازمان هاي مسئول به بحث خرید و فروش زمین بپردازد. فرماندار شهرستان مريوان ضمن تاكيد بر لزوم نظارت بيشتر بر معاملات ملكي در شهرستان مريوان افزود: خرید و فروش در مشاور املاك موجود در مریوان باید مورد بررسی های بیشتری قرار گرفته تا از فروش هرگونه ملک به صورت غیر قانونی جدا خودداری شود و اين روند در نهایت مي تواند با شناسائی افراد سودجو از روند ساخت و ساز غیرمجاز جلوگیری به عمل آید. فلاحی در پایان عنوان کرد: برای تغییر روند کنونی حاکم بر شهرستان مریوان اجماعی شکل گرفته است که بر طبق آن تمامی مسئولان موظف و مکلف هستند که با همدیگر هماهنگ بوده و ضمن همکاری با یکدیگر از بروز هر گونه مشکلی جلوگیری کنند تا ضمن حفظ وضعیت موجود به ارتقای سطح کیفی و کمی مراتع و جنگل ها به منظور احیای دوباره آن بپردازند. در اين نشست كه با حضور شماري از مسئولان ادارات و سازمان هاي دولتي مسئول برگزار شد، بر نظارت مستمر و بهتر در راستاي كنترل ساخت و سازها در مريوان به عنوان يك نياز اصلي تاكيد شد.


۱۳۹۳/۷/۳ - ۱۵:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن