تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):كسى كه در دلش هوايى جز خشنودى خدا خطور نكند، من ضمانت مى‏كنم كه خداوند دعايش را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803749640




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ساختهای و سازهای غیرمجاز در مازندران روند کاهشی دارد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > مازندران نبیان:
ساختهای و سازهای غیرمجاز در مازندران روند کاهشی دارد
ساری - خبرگزاری مهر: معاون استاندار مازندران گفت: روند ساخت و سازهای غیرمجاز در استان روبه کاهش است.



به گزارش خبرنگار مهر، علی نبیان شامگاه یکشنبه در همایش متناظرين و مرتبطين سازمان بازرسي استان با اشاره به  اين كه ماده 174 قانون برنامه پنجم توسعه به شهرداري و اعضاي شوراي شهر اين اجازه را مي دهد كه به جاي درآمد پايدار به دنبال دريافت هزينه بهره برداري باشند گفت:سازمان شهرداري و دهياري هاي استان به دنبال اين است كه بودجه ريزي عملياتي را مد نظر قرار دهد. معاون هماهنگی استانداری  مازندران روند ساخت و سازهاي غيرمجاز را با حضور فلاح و پيگيري هاي او رو به كاهش ارزيابي كرد و گفت: در تغيير كاربري اراضي بايد ارائه سند مالكيت ثبتي و يا احراز مالكيت قانوني ملك صورت پذيرد.
 
معاون استاندار مازندران با بيان اينكه شهرداري ها نمي توانند بدون فرآيند تغييركاربري ملك راسا اقدام به صدور پروانه كنند افزود: برای  تمام تغييركاربري ها در حريم شهر استعلامات لازم بايد اخذ شود.
 
وي در ادامه موضوع مديريت پسماند را بسيار مهم دانست و گفت:مشكل شهرهاي شرقي استان با اجراي سيستم كمپوست و مشكل ساري و نوشهر نيز با ايجاد كارخانه زباله سوز مرتفع خواهد شد.
 
نبيان با بيان اينكه در شهر آمل نيز بازديدهايي صورت پذيرفته و مكاني شناسايي شده است افزود: با تاييد اين منطقه مشكل شهرهاي حاشيه اي نيز حل خواهد شد.
 
اسفنديار اسدي رئیس شوراي اسلامي بهشهر نيز در اين مراسم با بيان اينكه عمده مشكلات استان ما در خصوص مسايل كشاورزي و گردشگري است افزود:در صنعت توريسم هم با اينكه همواره در رتبه هاي برتر جذب مسافر هستيم اما ظرفيت هاي استان هنوز احصاء نشده است.
 
وي به لزوم بازرسي ها قبل،حين و بعد از انجام کار تاكيد كرد و گفت: ما نظارت را به معناي دخالت نمي دانيم بلكه نظارت نوعي حمايت و هدايت است.
 
سيد امير حسيني جو فرماندار عباس آباد نیز در اين نشست گفت: يكي از دلايلي كه ما در بحث نظارتي دچار مشكل مي شويم اين است كه موضوعات قانوني با مواردي كه با آن روبرو هستيم همخواني ندارد.
 
فرماندار عباس آباد با بيان اينكه از بيشتر طرح هاي هادي شهرها بيش از 16 سال گذشته است افزود:براي اجراي طرح جامع شهري نيز پس از سه يا چهار سال تنها 25 درصد كار انجام شده است.
 
حسینی جو ابراز داشت: اكثر شهرداري هاي استان درآمد پايدار ندارند واکثر شهرداري ها به دنبال كسب درآمد بيشتر هستند.
 
وي به لزوم بلوك بندي شهرستان هاي استان اشاره كرد و گفت:وجود نهادهاي مختلف تصميم گيري در بسياري از مواقع وحدت رويه را از بين مي برد به گونه اي كه اگر سازمان بازرسي بخواهد ورود پيدا كند اكثر فرمانداري ها و شهرداري ها دچار مشكل مي شوند.
 
حسيني جو گفت:در بيشتر مواقع تعامل دو طرفه نيست و به معناي عدم پيشگيري و چشم پوشي برخي از موضوعات است.
 
وي در ادامه افزود: بسياري از مواقع شوراهاي اسلامي به دليل عدم درگيري با مردم و تقابل با آنها نص صريح قانون را رعايت نمي كنند و مصوبه اي كه خلاف قانون است رابه فرمانداري ارجاع مي دهند تا فرماندار را در مقابل مردم قرار دهند.
 
فرماندار عباس آباد موضوع تفويض اختيار به فرمانداران شهرستان ها را امري اجتناب ناپذير دانست و گفت:مردم براي يك تغيير كاربري كوچك بايد سه ماه در مركز استان معطل و سرگردان باشند.
 
وي به لزوم توجه و نظارت به موقع سازمان بازرسي هم اشاره كرد و گفت: در موضوع عزل و نصب شهرداران موضوع بايد به تاييد كميته انطباق برسد كه متاسفانه اين امر صورت نمي گيرد و در عزل و نصب شهرداران فرمانداري ها دچار چالش مي شوند.
 
افراشته رئيس شوراي استان نيز در اين مراسم با بيان بعضي از مشكلات شوراها در اين خصوص ابراز داشت:مشكلاتي  در استان وجود دارد كه منحصر به فرد است واين مشكلات موضوعات را به سمت مسائل مجرمانه سوق مي دهد.
 



۱۳۹۳/۶/۲۴ - ۱۰:۱۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن