تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خدا را بخوانید و به اجابت دعای خود یقین داشته باشید و بدانید که خداوند دعا را از ق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819980345




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز صادرات لبني برزيل به روسيه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲ مهر ۱۳۹۳ (۱۹:۱۳ب.ظ)
آغاز صادرات لبني برزيل به روسيه به گفته وزير کشاورزي برزيل، 130 شرکت توليد و عرضه محصولات دامي آماده ارسال محصولات خود به بازار روسيه هستند.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، بنا به اعلام مارسلو ژونکيه‌را وزير کشاورزي برزيل، پس از بررسي هاي صورت گرفته، سه شرکت برزيلي مجوز صادرات مواد لبني به روسيه را دريافت کردند و در اين بين يکي از شرکتها با راه‌اندازي تجهيزات خود آماده ارسال محصولات است.
اين در حالي است که تا به حال "صادرات مواد لبني" در اسناد تجاري دو کشور روسيه و برزيل وجود نداشته است.
به گفته ژونکيه‌را تعداد کل شرکت‌هاي برزيلي که درخواست حق صادرات گوشت و ساير محصولات وابسته به بازار روسيه را کرده اند بيش از 130 شرکت بوده که 89 شرکت در عرض يک ماهه اخير اقدام به ارسال مدارک کرده بودند.
اين امر در سفر يک ماه قبل هيئت تجاري برزيلي که به همراه مقامات بلندپايه به روسيه انجام شد صورت گرفت. گفته مي‌شود قرارداد نخستين براي صادرات فرآورده هاي لبني به روسيه مبلغي در حدود 106 ميليون دلار است، هرچند دوطرف چندان مايل به افشاي ريز قرارداد نيستند.
در پي تحريم‌هاي اتحاديه اروپا عليه روسيه و بالعکس، مسکو اعلام کرد مواد اوليه غذايي خود را از کشورهاي ديگر، به خصوص آمريکاي لاتين تامين خواهد کرد.















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن