تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بدانيد كه هر كس در راه حق از دنيا برود، به بهشت و هر كس در راه باطل از دنيا برود، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820100404




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهار دو آتش‌سوزی بزرگ در کارگاه‌های شهر تهران


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: مهار دو آتش‌سوزی بزرگ در کارگاه‌های شهر تهران
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: دو آتش‌‌سوزی گسترده در کارگاه‌های شهر تهران مهار شد.
به گزارش نامه نیوز، سیدجلال ملکی، درباره آتش‌سوزی در یک کارگاه مبل‌سازی اظهار داشت: در ساعت 12 و 2 دقیقه امروز آتاش‌سوزی در یک کارگاه مبل‌سازی و چوب‌بری واقع در خیابان دلاوران به سامانه آتش‌نشانی شهر تهران اعلام شد.

وی ادامه داد: آتش‌نشانان سه ایستگاه به همراه تانکر آب و خودروی تنفسی به محل حادثه اعزام می‌شوند و کارگاه در دو طبقه به همراه همکف و زیرزمین دچار آتش‌سوزی گسترده‌ای شده است.

ملکی یادآور شد: 300 مترمربع از حیاط این کارگاه نیز سقف زده بودند که آن نیز کاملاً شعله‌ور بود به شکلی که بخشی از آن تخریب شده بود.

سخنگوی آتش‌نشانی شهر تهران افزود: آتش در حال سرایت به کارگاه‌های همجوار بود که آتش‌نشانان از سرایت آن جلوگیری کردند و توانستند در ساعت 13 این آتش‌سوزی گسترده را اطفا کنند.

ملکی درباره آتش‌سوزی دیگری در انباری واقع در خیابان وحدت اسلامی اظهار داشت: در ساعت 12 و 10 دقیقه آتش‌سوزی در این انبار به سامانه آتش‌نشانی شهر تهران اعلام و مأموران دو ایستگاه آتش‌نشانی به همراه دو خودروی تنفسی به محل حادثه اعزام شدند. یک ساختمان چهارطبقه اداری و مسکونی در قسمت زیرزمین که محل نگهداری مقداری چوب و کریستال بود دچار آتش‌سوزی می‌شود و آتش در حال سرایت به سایر طبقات بود.

ملکی افزود: آتش‌نشانان از سرایت آتش به دیگر واحدها جلوگیری کردند و ساکنین این ساختمان نیز که یکی از آنها خانمی باردار بود از ساختمان خارج کردند.

سخنگوی آتش‌نشانی شهر تهران افزود: خوشبختانه در این حادثه هیچ‌کس مصدوم نشد و در ساعت 13 و 11 دقیقه این عملیات به اتمام رسید.




منبع: ایسنا


۰۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن