تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تقواى الهى داشته باشيد و اصلاح كنيد ميان خودتان را زيرا خداوند در روز قيامت ميان م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820726946




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ظرفيتهاي ورزش لرستان بايد شکوفا شوند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲ مهر ۱۳۹۳ (۱۶:۱۶ب.ظ)
منظمي مطرح کرد: ظرفيتهاي ورزش لرستان بايد شکوفا شوند مدير تيم‎هاي ملي واليبال گفت: خواهشي که ازعزيزپور مديرکل جديد اداره ورزش جوانان لرستان دارم اين است ضعف‎ها و تهديدها را ببيند و آنها را به فرصت تبديل کند تا ورزش استان به‎عنوان گل سرسبد کشور شناخته شود.
به گزارش خبرگزاري موج از لرستان، اميرحسين منظمي در مراسم معارفه مديرکل جديد ورزش و جوانان لرستان با بيان اينکه امروز خوشحالم در خدمت هم استاني‎هايم هستم، گفت: از وزارت تشکر مي‎کنم که نگاه آکادميک به ورزش دارد و اين مهم نويد روزهاي خوب براي آينده ورزش کشور را مي‎دهد.
وي ادامه داد: اميد مي‎رود دکتر عزيزپور مديرکل جديد بتواند با نگاه علمي، ورزش لرستان را به سمت پيشرفت بيشتر سوق دهد.
منظمي اضافه کرد: خواهشي که از وي دارم اين است ضعف‎ها و تهديدها را ببيند و آنها را به فرصت تبديل کند تا ورزش استان به‎عنوان گل سرسبد کشور شناخته شود.
مدير تيم‎هاي ملي واليبال در ادامه با اشاره به کسب مقام ششمي تيم ايران در رقابت‎هاي قهرماني مردان جهان، تصريح کرد: بچه‎ها 50 روز در اردو و خارج از کشور بودند که دوري از خانواده خيلي سخت است و همين سبب شد بچه‎ها اذيت شوند و در روزهاي پاياني تمرکز لازم را نداشتند.
وي تصريح کرد: بچه‎ها از لحاظ بدني کم نياوردند ولي از لحاظ روحي و فکري خسته بودند و براي اينکه با اين مشکل در اينچئون مواجه نشويم فدراسيون دست به نوآوري زد و خانواده‎هاي ورزشکارها را به کره‎جنوبي اعزام مي‎کند.
منظمي تأکيد کرد: طلاي بازي‎هاي آسيايي را کم داريم و هدف‎مان اين است در اينچئون به اين مهم دست يابيم و با توجه به تيمي که داريم به قهرماني خيلي خوشبين هستيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن