تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):همانا نفرت انگیزترین مخلوق خدا بنده ای است که مردم از شرّ زبان او پرهیز می کنند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820294638




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمايشگاه توانمندي ها و تجهيزات نظامي در شاهين شهر افتتاح شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲ مهر ۱۳۹۳ (۱۵:۴ب.ظ)
نمايشگاه توانمندي ها و تجهيزات نظامي در شاهين شهر افتتاح شد در دومين روز از هفته دفاع مقدس، نمايشگاه توانمندي ها و تجهيزات نظامي با حمايت شهرداري و شوراي اسلامي شهر در شاهين شهر افتتاح شد.
به گزارش خبرگزاري موج از اصفهان، با حضور امام جمعه شاهين شهر ، فرماندار شهرستان شاهين شهر و ميمه، اعضاي شوراي اسلامي شهر ، شهردار شاهين شهر، فرماندهان و نيروهاي نظامي و انتظامي و آحاد مردم نمايشگاه دفاع مقدس و دستاوردهاي نظامي افتتاح شد.
در آيين گشايش اين نمايشگاه سرهنگ محمد صيدي فرمانده دانشکده پدافند هوايي شاهين شهر ضمن گراميداشت خاطره حماسه سازان، قهرمانان و سربازان عزيزي که از آب و خاک اين مرز و بوم محافظت کردند از حمايت شهرداري و شوراي اسلامي شاهين شهر در برگزاري اين نمايشگاه قدرداني کرد.
سرهنگ صيدي ادامه داد: با خواست امام جمعه شاهين شهر ، فرماندار شهرستان و پشتيباني شهرداري و شوراي اسلامي شاهين شهر و حمايت دستگاه هاي مختلف شهرستان، نمايشگاه دستاوردها و توانمندي هاي نيروهاي مسلح براي اولين بار در شاهين شهر تشکيل گرديد.
وي افزود: اين نمايشگاه در ده غرفه شامل عقيدتي سياسي ، حجاب ، تبليغات و عمليات رواني، دستاوردهاي پهبادها ، الکترونيک و مخابرات، گروه هاي تاکتيک و موشک اندازها، توانمندي هاي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي و نيروهاي انتظامي شهرستان مي باشد و تمام دستاوردها، سلاح ها و تجهيزات نيروهاي مسلح را در معرض ديد عموم قرار داده است.
سرهنگ صيدي از استقبال گسترده مردم شاهين شهر از رژه نيروهاي مسلح در شاهين شهر قدرداني و تجليل کرد.
عليرضا بصيري فرماندار شهرستان شاهين شهر و ميمه نيز پس از قدرداني از اقدام شهرداري و شوراي اسلامي شاهين شهر و ايجاد زيرساخت هاي لازم براي برگزاري اين نمايشگاه گفت: بايد ياد روزهاي ايثار و پايمردي زنده نگه داشته شود و هفته دفاع مقدس فرصت مناسبي است.
وي ادامه داد : همه مسؤلان و سربازان دوران دفاع مقدس وظيفه دارند نسل جديد را با فرهنگ شهادت و جهاد آشنا کنيم و از تمام ظرفيت ها و پتانسيل هاي موجود براي انتقال اين پيام در هفته دفاع مقدس استفاده خواهيم کرد.
فرماندار شهرستان شاهين شهر و ميمه حضور نيروهاي مسلح و اجراي مراسم رژه در شاهين شهر را عامل نشاط و شادابي در شهر اعلام کرد و گفت: سربازان ايران زمين عليرغم خستگي و حضور در رژه صبح به عشق مردم و علاقه به هم ميهنان در مراسم رژه شرکت کردند تا اطمينان خاطر از توانمندي هاي خود در ايجاد آرامش و صلح در منطقه را در معرض ديد دشمنان قرار دهند و مردم شاهين شهر به خوبي از فرزندان خود استقبال کردند.
در پايان مسؤلان و حاضران از بخش هاي مختلف نمايشگاه بازديد کردند.
اين نمايشگاه تا پايان هفته دفاع مقدس صبح و بعدازظهر در محل پارک انقلاب (بانک استان) پذيراي شهروندان خواهد بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن