تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):نصيحت و خيرخواهى از حسود محال است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820448754




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تذکرات نمایندگان؛از تبلیغ برنج های خارجی در صدا و سیما تا رعایت حقوق هسته ای ایران


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: تذکرات نمایندگان؛از تبلیغ برنج های خارجی در صدا و سیما تا رعایت حقوق هسته ای ایران
تبلیغ برنج های خارجی در صدا و سیما، نحوه فروش اینترنت و همچنین اهتمام به رعایت حقوق ملت ایران در مذاکرات هسته ای از مهم ترین محورهای تذکرات امروز (چهارشنبه) نمایندگان مجلس شورای اسلامی بود.

به گزارش نامه نیوز،  «مهرداد بائوج لاهوتی» نماینده مردم لنگرود در جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس در تذکری به صدا و سیما خواستار حمایت از محصولات برنج داخلی و عدم تبلیغ برنج های خارجی شد.

وی، ضمن تشکر از زحمات صدا و سیما، گفت: با وجود این که برنامه های زیادی برای حل مشکلات اقتصادی کشور از صدا و سیما پخش می شود اما این رسانه برنج های خارجی را به نام های محسن و احمد به فروش می رساند.

نماینده مردم لنگرود در مجلس با تاکید بر لزوم پیگیری سیاست های اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: متاسفانه کالاهای خارجی که هزاران حرف و حدیث دارند در تلویزیون جمهوری اسلامی ایران تبلیغ می شود.

لاهوتی همچنین در تذکری به معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری و همچنین وزیر جهاد کشاورزی یادآور شد: مطالبات صیادان لنگرود و چمخاله سال ها است که پرداخت نشده است این همه پول به جای این که صرف همایش ها شود مطالبات هفت میلیارد تومانی صیادان را پرداخت کنید.

علیرضا خسروی نماینده مردم سمنان هم در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی خواستار حمایت از عشایر و جلوگیری از از بین رفتن دام های عشایر شد.

وی، 75 هزار راس دام عشایر در حال از بین رفتن است و عمل به تقاضای عشایر مبنی بر واگذاری علوفه در مقابل گوشت خواسته زیادی نبود.

همچنین نصرالله پژمان فر نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس اظهارداشت: توقع داریم همانطور که رییس جمهوری تاکنون اهتمام به رعایت حقوق کشور داشته است از این به بعد هم داشته باشد راه مساله پایداری است و ما همیشه برنده ایم و باخت ـ باخت در نظام ما معنا و مفهوم ندارد.

وی در تذکری نیز به وزیر دفاع خواستار رفع مشکلات شرکت ایران ایر تور شد،

عدم برگزاری جلسات شورای عالی مجازی دستمایه تذکر دیگر پژمان فر به رییس جمهوری بود.

وی گفت: برگزار نشدن جلسات شورای عالی مجازی مشکلات عدیده ای را در این حوزه ایجاد کرده که تمام این مشکلات به ایشان برمی گردد.

نماینده مردم رشت در مجلس نیز در تذکری به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: چرا این وزارتخانه به بهانه توسعه پهنای باند اینترنت را با قیمت بالا به فروش می رسد.

وی ادامه داد: دولت فقط به دنبال کسب پول در فروش اینترنت است و نسبت به ارایه خدمات کاری نکرده است و تمام وظایف را به انتهای 94 موکول می کند.

وی تصریح کرد: وزارت ارتباطات بدون زحمت می خواهد پول بگیرد در حالی که در تمام دنیا تلاش می کنند پیشرفت های لازم را برای ارایه خدمات فراهم کنند.

وی همچنین خواستار درنظر گرفتن پیوست فرهنگی و امکان کنترل فضای مجازی شد.

شهباز حسن پور بیگلری نماینده مردم سیرجان هم در تذکر آیین نامه ای گفت: 941 روستای استان کرمان با تانکر آب رسانی می شوند و 20 درصد از خشکسالی کشور مربوط به این استان است.

ابراهیم آقامحمدی نماینده مردم خرم آباد نیز از رییس جمهوری

خواست مشکل بیکاری در استان لرستان را رفع کند.

وی همچنین گفت: آمریکا ثابت کرده است که حتی به توافقات رسمی نیز بی اعتنا است که نمونه آن را در تحریم های اخیر دیده ایم.

وی، سخنان محمدجواد ظریف وزیر امورخارجه مبنی بر این که ما قول اوباما را قبول داریم ساده لوحی ارزیابی کرد و اظهارداشت: ضمن تشکر از رییس جمهوری مبنی بر عدم ملاقات با اوباما حضور رییس جمهوری در مذاکرات هسته ای فرصتی است تا در مقابل زیاده خواهی های شیطان بزرگ عدولی صورت نگیرد و اگر غیر از این باشد مورد قبول ملت نخواهد بود.



منبع: ایرنا


۰۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن