تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بزرگ ترين مصيبت ها، نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815066189




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اقدام سپاه قم در جمع‌آوری دستگاه‌های ماهواره


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:




اقدام سپاه قم در جمع‌آوری دستگاه‌های ماهواره خبرگزاری رسا ـ فرمانده عملیاتی لشگر 17 علی‌بن‌ابیطالب(ع) با اشاره به آسیب‌های فرهنگی ماهواره در جامعه از خانواده‌هایی که از این دستگاه مخرب استفاده می‌کنند خواست با تحویل آن به ناحیه‌های مقاومت بسیج، آنتن دیجیتال رایگان تحویل بگیرند.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سید علی سیدی، فرمانده عملیاتی لشگر 17 علی بن ابیطالب(ع)، در نخستین شب یادمان شهدای مشق عشق گفت: مردم ایران از اول انقلاب تاکنون در همه صحنه‌ها انقلاب حضور پرشور داشتند و از آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی دفاع کردند.
 
معاونت فرمانده عملیاتی سپاه قم در ادامه به آسیب‌های فرهنگی ماهواره اشاره و ابراز کرد: فیلم‌ها و سریال‌های ماهواره سبب تخریب اعتقادات جونان و فروپاشی نهاد خانواده‌ می‌شود.
 
فرمانده عملیاتی لشکر 17 علی بن ابیطالب (ع) بیان کرد: خانواده‌ها ماهواره‌شان را به ناحیه‌های مقاومت بسیج تحویل دهند و بجای آنتن دیجیتال تحویل بگیرند.
 
سردار سیدی در بخش دیگری از سخنان خود به عملیات سپاه قم در سال 90 در سردشت اشاره کرد و گفت: گروه تروریستی پژواک در ارتفاعات کرمانشاه سنگرها و تونل‌هایی را ایجاد کرده بود و قصد عملیات در منطقه سردشت را داشت.
 
فرمانده عملیاتی سپاه قم افزود: جوانان سپاه پاسداران قم با اهدای 10 شهید منطقه سردشت را از وجود گروه تروریستی پژواک پاک کردند.
 
سردار سیدی در ادامه به دستیابی سپاه به تجهیزات نوین جنگی اشاره کرد و گفت: بسیاری از فنّاوری‌ها نوین جنگی سپاه باهمت جوانان ایرانی تولید می‌شود.
 
فرمانده عملیاتی سپاه قم تصریح کرد: جوانان نسل دوم و نسل سوم انقلاب پایبند ولایت‌فقیه هستند و از نظام جمهوری اسلامی تا آخرین قطره خون خود دفاع می‌کنند.
 
هم‌رزم شهید فهمیده به خاطراتی از این شهید پرداخت و گفت: امام خمینی(ره) درباره علمیات خیبر بیان کردند که باید جزایر مجنون حفظ شود و رزمندگان با ایثار و شهید طلبی به مقابله با رژیم بعثی عراق پرداختند.
 
فرمانده عملیاتی سپاه قم بیان کرد: در عملیات خیبر رژیم بعث عراق دو گردان نظامی از ایران شکست داده و به سوی خاکریزها ایران حمله‌ور شده بود؛ شهید حسین فهمیده نارنجک‌ها را به خود بست و وقتی تانک‌های عراقی به خاکریزهای ایران نزدیک شدند با ایثار و از خود گذشتگی زیر تانک رفت سبب انهدام یک تانک شد؛ و این اقدام سبب عقب‌نشینی رژیم بعث عراق و تقویت روحیه رزمندگان اسلام شد. /998/پ202/ی




۱۳۹۳/۷/۲






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن