تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804655988




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مصباحی‌مقدم: نگرانی‌ها در مورد احتمال دیدار روحانی و اوباما بی‌جاست


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: مصباحی‌مقدم: نگرانی‌ها در مورد احتمال دیدار روحانی و اوباما بی‌جاست
یک نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ایجاد ارتباط با آمریکا نباید همراه با ذوق‌زدگی باشد، نگرانی‌ها در مورد احتمال دیدار روحانی و اوباما را بی‌جا خواند و گفت که رییس‌جمهور بدون داشتن موافقت روشن از ناحیه مقام معظم رهبری هیچ اقدامی نخواهد کرد.
آفتاب: حجت‌الاسلام و المسلمین غلامرضا مصباحی‌مقدم در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه ارتباط با آمریکا نباید به عنوان یک اقدام هوس‌انگیز تلقی شود، اظهار کرد: ما آمادگی برقراری ارتباط با همه کشورها به استثنای رژیم صهیونیستی را داریم، اما این ارتباط مشروط به رعایت اصول سیاست خارجی ماست.


سخنگوی جامعه روحانیت مبارز خاطرنشان کرد: یکی از اصول سیاست خارجی ما، عزت است و در کنار آن باید حکمت و مصلحت مدنظر قرار گیرد. هرگاه ما به نقطه‌ای برسیم که عزت ما تامین شود و حکمت و مصلحت نظام نیز اقتضا کند، ایجاد رابطه خواهیم کرد.


شرایط ایجاد ارتباط عزتمندانه با آمریکا را فراهم نمی‌بینم
وی افزود: من در حال حاضر شرایط را برای ایجاد چنین ارتباطی فراهم نمی‌بینم. شاید قبل از مذاکرات ایران و 1+5 بعضی تصور می‌کردند آمریکا آمادگی ایجاد یک ارتباط عزتمندانه را دارد اما قرائن و شواهد بعدی نشان داد چنین آمادگی وجود ندارد بلکه حتی رفتار رییس‌جمهور، کنگره و وزیر خارجه آمریکا نشان می‌دهد اینها از موضع قدرت و سلطه‌جویی می‌خواهند با نظام جمهوری اسلامی ارتباط برقرار کنند.


رهبری گفت‌وگو با آمریکا را منحصربه مساله هسته‌ای کردند
این نماینده اصولگرای مجلس ادامه داد: به همین دلیل بود که مقام معظم رهبری گفت‌وگوها با آمریکا را منحصر به مساله هسته‌ای و شفاف شدن پرونده هسته‌ای ایران کردند تا تبلیغات دشمن برای طرد جمهوری اسلامی از جامعه جهانی و به انزوا کشیدن ایران خنثی شود.


مصباحی‌مقدم همچنین تصریح کرد: ما چه در مذاکرات بتوانیم به نتیجه برسیم و تحریم‌ها را کنار بزنیم که امیدواریم این امر محقق شود و چه نتوانیم چنین نتیجه‌ای بگیریم مهم این بود که خود غربی‌ها در این مذاکرات به این نتیجه رسیدند و به گونه‌ای اعلام کردند که نظام جمهوری اسلامی درصدد دستیابی به سلاح اتمی نیست.


وی اضافه کرد: آنها می‌گویند که اکنون سخن از این نیست که قرائن و شواهدی مبنی بر این داریم که ایران به سمت سلاح هسته‌ای می‌رود بلکه سخن از این است که باید کاری کنیم در آینده هم اگر اراده کردید نتوانید به چنین چیزی برسید؛ در حالیکه در دکترین نظام جمهوری اسلامی دست یافتن به سلاح هسته‌ای نیست.


یک ملاقات نمی‌تواند مساله‌ای را حل کند
سخنگوی جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه ایجاد ارتباط با آمریکا نباید همراه با نوعی انفعال و ذوق‌زدگی باشد، گفت: ایجاد چنین ارتباطی باید از موضع قدرت، عزت و رعایت حکمت و مصلحت باشد که ما اکنون این بستر را فراهم نمی‌بینیم.


مصباحی‌مقدم رییس‌جمهور را شخصیتی برجسته با سوابق سیاسی ممتد و دیدگاه کاملا روشن و ثابت دانست و یادآور شد: آقای روحانی که امروز رییس‌جمهور هستند در گذشته در دوران طولانی یا دبیر شورای عالی امنیت ملی یا نماینده مقام معظم رهبری در این شورا بودند و به خوبی می‌دانند که یک ملاقات نمی‌تواند مساله‌ای را حل کند مگر اینکه پیش از آن مسائلی حل شده باشد و این ملاقات بتواند مسائل حل شده را به نقطه نهایی برساند که چنین بستری اکنون فراهم نیست.


روحانی بدون داشتن موافقت روشن از ناحیه رهبری اقدامی نمی‌کند
وی در پایان نگرانی‌ها در مورد احتمال دیدار روحانی و اوباما را بی‌جا خواند و گفت: آقای روحانی به دیدگا‌ه‌های مقام معظم رهبری کاملا پایبند است و بدون داشتن موافقت روشن از ناحیه ایشان هیچ اقدامی نخواهد کرد.




تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن