تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):مؤمن، خاموشى اختيار مى‏كند تا سالم بماند و سخن مى‏گويد تا سودى ببرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820645278




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت در تأمین منابع مالی مترو تعجیل کند


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: دولت در تأمین منابع مالی مترو تعجیل کند
معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با تاکید بر ضرورت رفع چالش‌های موجود در وضعیت اعتباری و تأمین منابع مالی مترو، گفت: تأمین منابع مالی مترو وظیفه قانونی دولت و شهرداری است.
به گزارش نامه نیوز، سید دادوش هاشمی با بیان اینکه تمامی موانع برای تکمیل خطوط مترو باید برداشته شود، افزود: یکی از دغدغه‌های جدی مدیریت شهری در سال‌های اخیر تأمین منأبع مالی مورد نیاز برای تکمیل خطوط مترو پایتخت است. همچنین بر اساس برنامه جامع حمل و نقل، سیاست اصلی مدیریت شهری در حوزه حمل و نقل و ترافیک توسعه خطوط مترو است.


هاشمی با اشاره به تأمین به موقع نیازهای مالی و اعتباری مترو اظهارکرد: هر مانعی که موجب اخلال در توسعه مترو تهران می‌شود باید رفع شود تا گامی در جهت کاهش مشکل ترافیکی تهران برداشته شود. در همین حال همچنان امیدواریم دولت سهم خود در توسعه مترو پایتخت را به‌ موقع پرداخت کند.

معاون مالی و اقتصادی شهردار تهران با بیان اینکه مدیریت شهری نیز از طرق منابع مختلف، به دنبال تأمین به موقع نیازهای مالی مترو تهران است، تصریح کرد: بر اساس برنامه 5 ساله دوم مصوب شورای اسلامی شهر تهران حداقل باید سالی 15 کیلومتر مترو در پایتخت ساخته شود که شهرداری این توان را دارد تا در صورت تامین به موقع منابع مالی، این مهم را محقق کند.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری پایتخت با اشاره به آغاز فصل بازگشایی مدارس و مشکلات ترافیکی در مرکز کشور گفت: ترافیک یکی از مشکلات اصلی شهر است که قطعاً باید مدیریت شود. در این میان مطمئناً توسعه حمل و نقل عمومی به‌ ویژه حمل و نقل ریلی درون شهری، یکی از برنامه‌های مهم در شهرداری است که به حل این معضل کمک خواهد کرد.



منبع: ایسنا


۰۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن