تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فال بد زدن شرك است و هيچ كس ازما نيست مگر اين كه به نحوى دستخوش فال بد زدن مى شود، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821376382




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ادعای آمریکا در خشکاندن ریشه تروریسم شوخی مضحک سیاسی است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: لاریجانی در نطق پیش از دستور:
ادعای آمریکا در خشکاندن ریشه تروریسم شوخی مضحک سیاسی است
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس‌جمهور آمریکا گفته است که ما با همکاری و هم پیمانان خود در منطقه ریشه تروریسم در جهان را می‌خشکانیم این هم از شوخی‌های مضحک سیاسی است اگر واقعا تصور می‌کنید با چند حمله هوایی ریشه تروریست‌ها را می‌خشکانید که باید به حال کشوری که مدعی مدیریت جهانی گریست.


به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 2مهر) در نطق پیش از دستور خطاب به نمایندگان مجلس گفت: در روز گذشته آمریکا حملاتی را در کشور سوریه آغاز کرد و براساس ادعای رئیس‌جمهور آمریکا این حملات را ادامه می‌دهد.   
 
وی افزود: رئیس‌جمهور آمریکا روز گذشته در نطقی اعلام کرد چون دولت مرکزی سوریه امکان نابود کردن این تهدید را ندارد، آمریکا راسا وارد عمل شده است آیا فکر می‌کنید هیچ کس در دنیا این ادعای شما را باور می‌کند؟ آمریکا و هم پیمانانش بیش از سه سال است از جریان‌های تروریستی در سوریه حمایت کرده و می‌کنند.
 
رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در هفته گذشته در کنگره آمریکا تکرار کردند که ما به معارضان سوریه کمک می‌کنیم و برخی از کشورهایی که در ائتلاف به اصطلاح مبارزه با تروریسم که ساخته‌اند قرار دارند خود جز کمک‌کنندگان به تروریست‌ها در سوریه هستند، نیروهای تروریستی از مرزهای این کشورها وارد سوریه می‌شوند چگونه این حرف مسئولان آمریکا می‌تواند اندک وجاهتی داشته باشد.
 
نماینده مردم قم تصریح کرد: تاسف آور است که رئیس‌جمهور آمریکا می‌گوید چون دولت مرکزی سوریه امکان نابود کردن تهدید تروریست‌ها را ندارد آمریکا راسا وارد شده است. مگر شما گذاشتید که دولت مرکزی سوریه با تروریست‌ها مبارزه کند.
 
رئیس قوه مقننه تاکید کرد: تروریست‌ها را شما به وجود آوردید و حمایت کردید و نمی‌‌گذارید دولت مرکزی با آن‌ها مبارزه کند. مدت‌ها پیش یکی از رهبران عرب منطقه در مذاکره‌ای به من گفت غربی‌ها به محض این که می‌بینند دولت سوریه در حال سرکوب تروریست‌ها است به تروریست‌ها کمک بیشتری می‌کند تا دولت سوریه عقب نشینی کند، از طرفی رئیس‌جمهور آمریکا گفته است که ما با همکاری و هم پیمانان خود در منطقه ریشه تروریسم در جهان را می‌خشکانیم این هم از شوخی‌های مضحک سیاسی است اگر واقعا تصور می‌کنید با چند حمله هوایی ریشه تروریست‌ها را می‌خشکانید که باید به حال کشوری که مدعی مدیریت جهانی گریست.
 
این خبر در حال تکمیل است...








تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن