تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آفت دینداری حسد و خودبینی و فخر فروشی است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802960499




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دفاع مقدس شناسنامه هویتی انقلاب اسلامی ایران است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:



امام جمعه کوهرنگ:
دفاع مقدس شناسنامه هویتی انقلاب اسلامی ایران است خبرگزاری رسا ـ امام جمعه کوهرنگ با اشاره به این که دوران دفاع مقدس، شناسنامه هویتی انقلاب اسلامی ایران است و نظام نیز به این هویت می بالد، گفت: دفاع در برابر تجاوز دشمن به حریم میهن و دفاع از ارزش‌های نظام، همواره مقدس است و جنگ ما با عراق هم جنگ خاک نبود بلکه جنگ دفاع از ارزش‌ها بود.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام سیدشهاب الدین طباطبایی، امام جمعه کوهرنگ، ظهر امروز در آیین افتتاحیه نمایشگاه «یاد یاران» این شهرستان، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی، با اشاره به این که دوران دفاع مقدس، شناسنامه هویتی انقلاب اسلامی ایران است و نظام نیز به این هویت می بالد، خاطرنشان کرد: دفاع در برابر تجاوز دشمن به حریم میهن و دفاع از ارزش‌های نظام، همواره مقدس است و جنگ ما با عراق هم جنگ خاک نبود بلکه جنگ دفاع از ارزش‌ها بود؛ از این رو این دفاع، دفاع مقدس است.
 
وی با بیان این که دفاع مقدس ملت ایران زمینه‌های بزرگی را برای رشد نظام و کشور فراهم کرد و طبیعی است که امروز از آن به‌عنوان یک دانشگاه بزرگ یاد کنیم، تصریح کرد: رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس هیچ‌گونه دلبستگی دنیایی نداشتند و همین عدم دلبستگی به دنیا موجب شد تا آنان با قلبی آرام و سرشار از ایمان در برابر دشمن تا دندان مسلح بایستند.
 
امام جمعه کوهرنگ با اشاره به تحولات منطقه در چند سال اخیر و آغاز حرکت بیداری اسلامی تأکید کرد: بیداری اسلامی به برکت اقتدار جمهوری اسلامی که اقتداری برآمده از مکتب اصیل اسلامی است محقق شده است.
 
این مقام مسؤول، تجلیل از ارزش‌های نظام اسلامی را تجلیل از همه اسلام دانست و ابراز داشت: هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای بیان دستاوردها و ارزش‌های برآمده از دفاع مقدس ملت ایران است و همه باید از این فرصت برای آشنایی نسل جوان و نوجوانی که آن دوران را حس نکرده‌اند استفاده کنیم.
 
وی با اشاره به این که دفاع مقدس گنجینه‌ای از رشادت‌ها و ارزش‌های دینی و انسانی است که باید به‌درستی برای نسل‌های جدید انقلاب اسلامی و افکار عمومی جهان بازگو شود، گفت: دفاع مقدس بیان‌کننده ظرفیت‌های عظیم اعتقادی معنوی و حماسی ملت بزرگ ایران و یکی از شاخصه‌های اصیل هویت و شخصیت ملت ایران است.
 
رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری با اشاره به وضعیت منطقه خاورمیانه تأکید کرد: جمهوری اسلامی تنها کشور آرام منطقه است که مسیرهای تعالی و بالندگی را می‌پیماید و این شکوفا شدن مرهون امنیتی است که ریشه در دفاع مقدس داشته و در سایه خون شهدا به دست آمد.
 
حجت الاسلام طباطبایی با تأکید بر ضرورت انتقال فرهنگ و ادبیات دفاع مقدس گفت: نسل جوان که در این دوران حضور نداشتند و آینده سازان جامعه هستند باید با ادبیات و فرهنگ آن دوران آشنا شوند که همانا فرهنگ ایثار و فداکاری است.
 
امام جمعه کوهرنگ با بیان این که بررسی ابعاد گوناگون جنگ تحمیلی به سبب موفقیت‌ها و شکست‌های آن دوران نیست، اظهار داشت: بررسی ابعاد گوناگون جنگ تحمیلی به دلیل درس‌ها و عبرت‌هایی است که از تاریخ دوران دفاع مقدس برجای مانده است.
 
این مقام مسؤول اضافه کرد: باید به این نکته توجه کنیم که ما چگونه جنگیدیم، عوامل پیروزی ما چه بود و امروزه چگونه از آن عوامل برای استقرار موفقیت‌های دهه پیشرفت و عدالت به نحو شایسته استفاده کنیم و آن را در زندگی به‌کار گیریم.
 
وی تأکید کرد: احترام به دوران دفاع مقدس، احترام به همه ارزش‌ها،‌ خوبی‌ها، رزمندگان دفاع مقدس و احترام به حضرت سیدالشهدا(ع) است و نسل امروز به‌خوبی باید به این مهم پی ببرد.
 
امام جمعه کوهرنگ در پایان با بیان این که جامعه امروزی نیازمند فرهنگ دفاع مقدس است، خاطرنشان کرد: دفاع مقدس فرصتی برای اثبات توانمندی‌های اسلام، انقلاب و کشور عزیزمان ایران بود و هشت سال دفاع جانانه ملت در برابر تجاوز وحشیانه دشمن منشأ غیرت دینی و مذهبی پایان‌ناپذیری برای مردم سلحشور ایران به‌شمار می‌رود./9457/پ202/ب2




۱۳۹۳/۷/۱






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن