تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شيعيان ما كسانى‏اند كه در راه ولايت ما بذل و بخشش مى‏كنند، در راه دوستى ما به يكديگر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820356571




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیام تبریک مولاوردی به بانوان مدال آور کشور در بازی های آسیایی


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: پیام تبریک مولاوردی به بانوان مدال آور کشور در بازی های آسیایی
معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده، کسب نخستین مدال طلا از سوی بانوان ورزشکار کشور در بازی های آسیایی اینچئون را تبریک گفت.
به گزارش نامه نیوز، در پیام تبریک شهیندخت مولاوردی به بانوان مدال آور آمده است: افتخارآفرینی بانوان همیشه سرافراز ورزشکار کشورمان با کسب نخستین مدال‌های کاروان ورزشی اعزامی به بازی‌های آسیایی، موجی از شعف و نشاط را در آستانه هفته دفاع مقدس در سراسر میهن عزیزمان به همراه داشته و کام همگان را با این پیروزی شیرین کرد.


وی همچنین در این پیام، افتخار کسب نخستین مدال‌های کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران توسط بانوان قهرمان را ارج نهاد و ضمن تبریک ویژه به این بانوان افتخارآفرین، موفقیت یکایک ورزشکاران حاضر در این دوره از بازی ها را از درگاه ایزدمنان خواستار شده است.

نجمه خدمتی، الهه احمدی و نرجس امام قلی نژاد روز گذشته در سومین روز هفدهمین دوره بازی های آسیایی در شهر اینچئون کره جنوبی و در مسابقات تفنگ بادی 10 متر موفق به کسب مدال شدند.

نجمه خدمتی مدال طلا و الهه احمدی و نرجس امام قلی نژاد مدال نقره را در این رشته از آن خود کردند و برگ زرین دیگری به دفتر افتخارات ورزشی ایران افزوند.



منبع: ایسنا


۰۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن