تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب بهتر از روزه زبان است و روزه زبان بهتر از روزه شكم است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819722301




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهره برداري از پست 400 فيروزکوه تا 45 روز آينده


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ مهر ۱۳۹۳ (۱۳:۴۱ب.ظ)
مدير عامل برق منطقه اي تهران خبر داد: بهره برداري از پست 400 فيروزکوه تا 45 روز آينده مدير عامل برق منطقه اي استان تهران گفت: اختصاص 40 ميليارد تومان از منابع وزارت نيرو و دولت در طرح 400 به 63 کيلوولت فيروزکوه اجرايي شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، پست 400 به 63 کيلوولت فيروزکوه از سال 87 کليد خورده و قرار بوده است تا پايان سال 90 به مدار اضافه شود. اما به گفته مدير عامل برق منطقه تهران علت برخي از مشکلات، از جمله کمبود اعتبارات و اتمام اين پست به تعويق افتاده است.
سيدزمان حسيني، مدير عامل برق منطقه اي تهران، در حاشيه بازديد خبرنگاران حوزه نيرو از اين پست گفت: اين پروژه يکي از مهمترين و بي نظير ترين طرح هاي برق منطقه اي است که از سه سال پيش و با اعتبار 40 ميليارد تومان کليد خورده است.
وي با اشاره به اينکه اگر بخواهيم همين طرح را در زمان حال اجرا کنيم به بيش از 90 ميليارد تومان اعتبار نياز است، افزود: اين پست دو هدف پاسخگويي به نياز برقي شهر فيروزکوه و تأمين برق مورد نياز دو کارخانه سيمان در منطقه احداث مي شود.
مدير عامل برق منطقه اي تصريح کرد: يکي از خصوصيات پست 400 فيروزکوه وصل بودن همزمان به سه نيروگاه شهيد سليمي نکاه، شهداي پاکدشت دماوند و نيروگاه سمنان است.
وي با اشاره به اينکه ظرفيت توليد برق در اين پست 400 مگاولت است، گفت: خوشبختانه نياز فعلي منطقه فيروزکوه تنها 90 مگاولت آمپر بوده و با تکميل اين پست توسعه طرح هاي صنعتي، کشاورزي و توريستي در فيروزکوه ميسر خواهد شد.
حسيني خاطر نشان کرد: معمولاً در اجراي چنين طرح هايي انتقال از 400 ولت به 230 و سپس به 63 ولت خواهد بود، اما؛ در اين پروژه ما به صورت مستقيم برق 400 را به 63 تبديل کرده و از اتلاف انرژي و افزايش هزينه هاي انتقال جلوگيري مي کنيم.
وي ادامه داد: اين پروژه به صورت صد درصد توسط متخصصين داخلي طراحي و اجرا شده و تنها هفت تا هشت درصد تجهيزات از خارج از کشور وارد شده است.
مدير عامل برق منطقه اي از اتمام و به بهره برداري رسيدن اين طرح تا 45 روز آينده خبر داد و گفت: دو مشکل کمبود اعتبار و معارض باعث وقفه کوتاه در تکميل اين پروژه شد.
وي با اشاره به بدهي 200 هزار ميلياردي صنعت نفت گفت: بي شک اين بدهي با کمبود اعتبار جلوي کار ما را گرفته و توسعه چنين طرح هايي را با مشکل رو به رو خواهد کرد.
حسيني در مورد منابع تخصيصي براي اجراي اين طرح گفت: از مجموع 40 ميليارد تومان اعتبار تخصيص يافته به طرح 80 درصد از منابع داخلي وزارت نيرو و 20 درصد از منابع عمومي دولت استفاده شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن