تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):مؤمن نيازمند سه چيز است: توفيقى از پروردگار، پند دهنده اى از درون خويش و پذيرش از نصيح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816658488




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بحران جدی کم آبی در فارس


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیر عامل شرکت آبفا فارس هشدار داد: بحران جدی کم آبی در فارس خبرگزاری پانا: مدیر عامل شرکت آبفا فارس بر لزوم استفاده بهینه از آب تاکید کرد و گفت : راهی جزء مدیریت مصرف مستمر و مداوم توسط کلیه مصرف کنندگان در تمام فصول برای گذر از بحران کم آبی نمانده است.
۱۳۹۳ سه شنبه ۱ مهر ساعت 12:47



به گزارش خبرگزاری پانا ، محمد علی قلندری با اشاره به بحران جدی کم آبی ضمن بیان اقدامات صورت گرفته در حوزه ی آب و فاضلاب استان طی یک سال گذشته ، مدیریت مصرف و صرفه جویی مداوم و مستمر مصرف کنندگان درکلیه بخش ها اعم از شرب ، کشاورزی و صنعت را تنها راه برون رفت از مشکلات کم آبی ناشی از خشکسالی عنوان کرد .
مدیر عامل شرکت آبفا فارس ضمن ترسیم گستره فعالیت های شرکت آب و فاضلاب استان فارس اذعان داشت : شرکت آب و فاضلاب استان فارس رسالت تأمین و توزیع آب شرب شهروندان 82 شهر استان را به عهده دارد .
وی با اشاره به خشکسالی ها ادامه داد : طی چند سال اخیر خشکسالی های متوالی در این استان منجر به ضعف منابع آب و در نهایت بروز بحران کم آبی در شهرهای استان شده است .
وی با بیان این مطلب که طی این سالها اقدامات زیر بنایی مناسبی جهت کاهش اثرات کم آبی در شهرهای استان صورت گرفته ادامه داد : طی بررسی های کارشناسی توانستیم شهرهای اولویت دار را شناسایی و پروژه های آبرسانی متناسب با وضعیت منابع آب آن منطقه را تعریف و به اجرا بگذاریم . مدیر عامل شرکت آبفا فارس افزود : در همین راستا پروژه های آبرسانی به شهرهای جهرم ، وراوی ، مصیری ، اوز، کارزین ، نی ریز، اقلید ،خشت ، کنارتخته ، سیدان ، سعادت شهر ، بیرم ، جنت شهر ، خرامه و نورآباد طی سال گذشته و سال جاری به بهره برداری رسیده است.
این مقام مسوول گفت : پروژه های آبرسانی به شهروندان شهرهای ایزدخواست ، خرامه ، کوار و حاجی آباد را در دست اجرا داریم که امید آن می رود با در اختیار قرار گرفتن به موقع اعتبارات این پروژه ها نیز اجرا و در مدار بهره برداری قرار گیرد .
قلندری با ابراز خرسندی از اینکه تابستان گذشته با وجود تمام دغدغه ها و اثرات ناشی از خشکسالی با مدیریت مناسب و همت و تلاش ، با حداقل مشکلات آبرسانی در شهرهای استان سپری گردید، تصریح کرد : علیرغم وجود گرمای بی سابقه در تابستان ، خدمات آبرسانی مطلوبی را به شهروندان ارائه دادیم .
مدیرعامل شرکت آبفا استان فارس در ادامه با اشاره به یکی از موفقیتهای مهم این شرکت طی سال گذشته تشریح کرد: با توجه به رویکر وزارت نیرو و شرکت مهندسی آبفا کشور مبنی بر مشارکت بخش خصوصی در طر ح های عمرانی در سال گذشته موفق به اخذ تفاهم نامه استفاده ازتسهیلات وام بانک توسعه ی اسلامی در ایجاد تاسیسات فاضلاب شش شهر استان شدیم که از این شش شهر طرح فاضلاب آباده و فیروزآباد کلنگ زنی و عملیات اجرایی آن آغاز گردیده است .











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن