تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 23 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مبادا اعمال نیک را به اتکاى دوستى آل محمد (ص) رها کنید، مبادا دوستى آل محمد (ص) ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806425944




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تغييرات جدي در حوزه آموزش و پژوهش در سطح دانشگاه هاي علوم پزشکي از امسال


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ مهر ۱۳۹۳ (۱۲:۴۰ب.ظ)
وزير بهداشت اعلام کرد: تغييرات جدي در حوزه آموزش و پژوهش در سطح دانشگاه هاي علوم پزشکي از امسال دکتر هاشمي گفت: در بخش هاي آموزش و پژوهش در حوزه پزشکي برنامه هاي خوبي طراحي شده که امسال به ثمر خواهند نشست. ضمن اين که امسال تغييرات جدي در حوزه آموزش اتفاق خواهد افتاد.
به گزارش خبرگزاري موج، وزير بهداشت در اولين روز سال تحصيلي دانشگاه هاي علوم پزشکي کشور در جمع دانشجويان دانشگاه علوم پزشکي تهران گفت: دانشگاه تهران براي همه ايرانيان مايه افتخار است و براي مسلمانان جهان خدمات بسيار برجسته اي را ارائه داده که اميدواريم در آينده اين خدمات بيشتر شود.
دکتر سيد حسن هاشمي در ادامه خاطرنشان کرد: مي توان گفت فضاي اين دانشگاه نه در زمينه دانش بلکه در مورد منش و رفتار ايرانيان يکي از مهمترين کانون هايي بوده که در يک سده اخير بايد به آن افتخار کرد. چون در طول اين صد سال در کنار همه اتفاقات، دانشگاه تهران در کنار مردم بوده است.
وزير بهداشت با تاکيد بر اين که بايد قدر اين دانشگاه را بدانيم، توضيح داد: وظيفه بسيار خطيري بر عهده مسؤولان اين دانشگاه و دانشگاه علوم پزشکي تهران وجود دارد. چون بسياري از اساتيد در گذشته خستگي ناپذير تلاش کردند تا اين سرمايه را که يک ثروت ملي است، در اختيار ما قرار دهند.
به گفته وي اين دانشگاه افراد ارزشمندي مثل دکتر قريب و افراد خدومي که براي خدمت به مردم سر از پا نمي شناختند را در درون خود پرورش داده است پس قدر اين فرصت را بايد دانست.
دکتر هاشمي در ادامه سخنانش خاطرنشان کرد: با توجه به اين که طبق فرمايش مقام معظم رهبري اين دانشگاه نماد علمي کشور است، حساسيت ها در استفاده از نيروها و بکارگيري آنها در اين دانشگاه بايد متفاوت باشد و درب آن بايد به روي همه ايرانيان باز باشد.
وزير بهداشت تاکيد کرد: ضروري است جمع هايمان در دانشگاه پرشور و پر نشاط و با حضور اکثريت دانشجويان کشور باشد. چون از اهداف جمهوري اسلامي ايران اين است که محيط دانشگاه بانشاط و اميدآفرين باشد. بايد اين فرصت ها را براي دانشجويان ايجاد کرد تا آنها دانشگاه را خانه خود بدانند.
به گفته وي دانشگاه بايد فضايي روح بخش و اميدآفرين داشته باشد. احساسات اين قشر را سرمايه اي بدانيم در مسيري که انتخاب کرده ايم. با اين نگاه آينده و استقلال و امنيت کشور بيشتر تامين خواهد شد. چون کشور متعلق به دانشجويان است و بخصوص در اين شرايط حساس، نيازمند علم اندوزي و دانش آنها است.
دکتر هاشمي ادامه داد: آنچه در زندگي بشر باقي مي ماند اخلاق و علم است. که حاصل جمع آنها همان عمل صالح و قله رستگاري است.
همانطور که پيامبر ما نيز پيامبر اخلاق بود. اخلاق، علم و دانش نياز امروز جامعه ما ضمن پرهيز از تمام فرافکني ها است. بايد به آينده اين کشور که دنيا به آن محتاج است، اميدوار باشيم.
به گفته وي کشور ما داراي منابع باورنکردني در دنيا است و ما اولين انرژي جهان به شمار مي آييم هم از نظر انساني و هم از نظر خدادادي. روزهاي افتخار آميزتري را پيش رو خواهيم داشت و مي توانيم اين مسير را از طريق اخلاق و دانش هموار کنيم.
وزير بهداشت ضمن گراميداشت هفته دفاع مقدس خاطرنشان کرد: خيلي از سرداران بزرگ جنگ دانشجو بودند و راه اخلاق و دفاع از کشور را پيش گرفتند. زندگي آنها الگوي خوبي فراروي ما مي تواند باشد.
وي با بيان اين که وزارت بهداشت در يک سال گذشته درگير شروع طرح تحول سلامت بود، گفت: در بخش هاي آموزش و پژوهش برنامه هاي خوبي طراحي شده که امسال به ثمر خواهند نشست. ضمن اين که تغييرات جدي امسال در حوزه آموزش اتفاق خواهد افتاد.
اين تغييرات در جهت ارتقاء کيفي دانش علوم پزشکي در کشور خواهد بود و اميدواريم مقدمه اي باشد براي اين که افرادي که تربيت مي کنيم، با توانمندي علمي بيشتر و مهارت هاي برجسته تري به مردم خدمت کنند.
دکتر هاشمي خطاب به دانشجويان گفت: فرصت ها مثل ابر مي گذرند و بايد طوري عمل کنيم که غصه گذشته را نخوريم. زندگي افت و خيزها و روزهاي سخت زيادي داد و کساني موفق هستند که در اين دوران خوب خود را بسازند و به راحتي از موقعيت هايي که آنها را مقتدر تر مي کند، عبور نکنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن