تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):توكّل كردن (به خدا) بعد از به كار بردن عقل، خود موعظه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814292177




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدرسه گردشگری پاییزی باز می شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


اجتماعی > گردشگری و میراث فرهنگی
مدرسه گردشگری پاییزی باز می شود
چهارمین مدرسه پاییزی با موضوع «گردشگری و توسعه جوامع» به مناسبت روز جهانی گردشگری در دانشگاه علم و فرهنگ راه‌اندازی می‌شود.



به گزارش خبرگزاری مهر، دانشکده علوم گردشگری دانشگاه علم و فرهنگ با مشارکت انجمن علمی گردشگری ایران و مرکز گردشگری علمی فرهنگی دانشجویان ایران، آیین بازگشایی چهارمین مدرسه پاییزی با موضوع «گردشگری و توسعه جوامع» را بر اساس شعار امسال روز جهانی گردشگری در روز پنجم مهر برگزار می‌کند.

چهار کارگاه آموزشی با موضوعاتی چون آشنایی با جاذبه‌های گردشگری، حقوق گردشگری، اخلاق گردشگری و نقش جوامع در توسعه گردشگری از روز یکشنبه، ششم مهر تا چهارشنبه نهم مهر در مدرسه پاییزی برگزار می‌شود. آیین گشایش این مدرسه روز شنبه، پنجم مهرماه از ساعت 15 تا 17 است که برای شرکت در این کارگاه‌های آموزشی، از متقاضیان در روز افتتاحیه ثبت نام می‌شود.


۱۳۹۳/۶/۳۱ - ۱۷:۴۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن