تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب بهتر از روزه زبان است و روزه زبان بهتر از روزه شكم است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820433248




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تیرانداز خراسان جنوبی نخستین طلای ایران را در اینچئون کسب کرد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شرق > خراسان جنوبی
تیرانداز خراسان جنوبی نخستین طلای ایران را در اینچئون کسب کرد
بیرجند – خبرگزاری مهر: نجمه خدمتی نوجوان تیرانداز خراسان جنوبی در تپانچه 10 متر زنان نخستین طلای کاروان ایران در مسابقات آسیایی اینچئون را کسب کرد.



 به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات تیراندازی تپانچه 10 متر زنان در مرحله فینال برگزار شد و جمهوری اسلامی ایران با دو ورزشکار در این رقابتها حاضر شد. در این ماده نجمه خدمتی ورزشکار خراسان جنوبی قهرمان شد و نخستین طلای کاروان ایران در مسابقات آسیایی اینچئون را کسب کرد. نجمه خدمتی متولد 1375 از شهرستان بیرجند است که تا کنون در بسیاری از مسابقات کشوری و جهانی خوش درخشیده است.  وی کسب مدال نقره و قهرمانی آسیایی کویت، مقام چهارم مسابقات سوئیس و سهمیه المپیک نوجوانان و مقام چهارمی پنجاه و یکمین دوره مسابقات تیراندازی قهرمانی جهان در گرانادا اسپانیا را در کارنامه خود دارد. پيام استاندار خراسان جنوبي به مناسبت موفقيت ورزشكار خراسان جنوبي  استاندار خراسان جنوبی در پیامی کسب این مدال را به نجمه خدمتی و مردم خراسان جنوبی تبریک گفت.  در این پیام آمده است: كسب مدال طلاي مسابقات تيراندازي هفدهمين دوره بازي هاي آسيايي اينچئون كره جنوبي توسط ورزشكار شايسته و پرتلاش خراسان جنوبي سركار خانم نجمه خدمتي و كسب عنوان نائب قهرماني تيمي، باعث مسرت و سربلندي ملت ايران اسلامي، جامعه ورزش كشور و  مردم شريف خراسان جنوبي شد. وجه اله خدمتگزار ضمن تبريك اين موفقيت بزرگ، كه همزمان شده است با هفته دفاع مقدس و شروع سال جديد تحصيلي بیان داشت: این پیروزی را به ملت بزرگ و قهرمان ايران اسلامي بويژه مردم ولايتمدار خراسان جنوبي، دست اندركاران ورزش استان و هيئت تيراندازي ، ورزشكاران پرتلاش اعزام شده به مسابقات بويژه سركارخانم نجمه خدمتي و خانواده محترمشان، از درگاه خداوند متعال، سلامتي، سربلندي و توفيقات روزافزون همگان  را در ظل توجهات حضرت ولي عصر(عج) مسئلت دارم. در پایان این پیام آمده است: امید است جوانان برومند اين مرز و بوم با توكل به پروردگار متعال و عزمی جزم و اراده ای آهنین درمیادین ملی و فراملّی در پیشبرد اهداف عالی نظام مقدس جمهوري اسلامی همواره پیشتاز و سربلند باشند.      


۱۳۹۳/۶/۳۱ - ۱۶:۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن