تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815482555




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهبود وضعيت کنوني درياچه اروميه مستلزم صرف زمان کافي است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۱ شهريور ۱۳۹۳ (۱۴:۵۶ب.ظ)
سفير ژاپن در ايران: بهبود وضعيت کنوني درياچه اروميه مستلزم صرف زمان کافي است سفير ژاپن در جمهوري اسلامي ايران گفت: احياي درياچه اروميه و تحقق اهداف طرح‌هاي مربوطه در اين زمينه مستلزم صرف زمان است و يک شبه نتيجه‌بخش نخواهد بود.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي جهاد کشاورزي آذربايجان غربي، کوجي هاندا در ديدار با استاندار آذربايجان غربي و اعضاي کارگروه هماهنگ‌ کننده اجرايي برنامه کشاورزي پايدار با راهبرد IPCM که در سالن جلسات استانداري آذربايجان غربي ترتيب يافت، اظهار کرد: در حال حاضر طرح استقرار کشاورزي پايدار در زير حوضه درياچه اروميه با همکاري دولت ژاپن، سازمان ملل و دولت ايران با موفقيت و پيشرفت خوبي در حال اجراست و بنا بر گزارش‌ هاي ارائه شده از روند اجراي پروژه مربوطه و نحوه پيشرفت آن نيزتا کنون قابل رضايت و اميدوارکننده بوده است.
هاندا افزود: تلاشهاي undp در راستاي احياي درياچه اروميه نيز جاي تشکر دارد و اين بخش نيز حمايتهاي وي‍ژه اي نسبت به احياي درياچه اروميه داشته است.
وي بر توسعه و علاقمندي کشور متبوع خود براي ارتقاي همکاريهاي اقتصادي و تجاري با ايران تاکيد کرد و ادامه داد: لازم است بسترهاي تعامل و همکاري هاي نزديک در زمينه هاي علمي، تجاري و صنعتي ميان دو طرف فراهم شود
سفير ژاپن در کشور ايران با اشاره به همکاريهاي دو جانبه جايکا و ستاد احياي درياچه اروميه نيز گفت: جايکا با برگزاري سمينارها و کارگاههاي تخصصي مختلف، همکاري هاي خوبي با استان آذربايجان غربي براي احياي درياچه اروميه دارد.
وي در زمينه مناطق گردشگري آذربايجان غربي خاطر نشان کرد: انتظار مي‌رود موسسه جايکاي ژاپن مذاکراتي را با سازمان حفاظت از محيط زيست و ستاد احياي درياچه اروميه در مورد 24 راهکار مصوب داشته باشد تا همکاري‌هاي جايکا در اين زمينه بيش از پيش تبيين و مورد توجه قرار گيرد.
نماينده برنامه عمران سازمان ملل متحد در ايران نيز در اين نشست با اشاره به اينکه تاکنون با رويکردهاي مهندسي و سخت‌افزاري به چالش درياچه اروميه نگريسته شده بود، گفت: طرح فعلي احياي درياچه اروميه براي نخستين بار با نگرش اکوسيستمي اجرا مي‌شود.
بالاسوبر امانيام مورالي تصريح کرد: اين نخستين بار است که به رويکرد زيست بومي و اکوسيستمي به احياي درياچه اروميه نگريسته شده و در قالب اجراي آن، از پتانسيل جوامع محلي نيز استفاده مي‌شود.
وي ادامه داد: با توجه به گذشت زمان اندک از آغاز اجراي طرح احياي درياچه اروميه به صورت پايلوت در بخشي از مناطق آذربايجان غربي، با وجود پيشرفت مناسب آن و نتايج مثبت حاصله، همچنان بحران درياچه به عنوان چالش در ايران باقي است و اميد مي‌رود نتايج نهايي اجراي اين طرح نيز موفقيت‌آميز بوده و منجر به احياي مجدد درياچه شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن