تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821054564




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توانمند سازی نیروی انسانی، مهم‌ترین محور طرح تعالی مدیریت مدارس


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی سمنان اعلام کرد: توانمند سازی نیروی انسانی، مهم‌ترین محور طرح تعالی مدیریت مدارس خبرگزاری پانا: معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان، از اجرای طرح تعالی میدران 55 آموزشگاه سطح استان در فاز اول این دوره ی آموزشی خبر داد.
۱۳۹۳ دوشنبه ۳۱ شهريور ساعت 14:24



به گزارش خبرگزاری پانا ، حسین شعبانی در اولین دوره  آموزشی توجیهی طرح تعالی میران مدارس دامغان که در سالن اجتماعات پژوهش سرای دانش آموزی جابربن حیّان برگزارشد، گفت طرح تعالی مدیران مدارس با انتخاب مدارسی که حائز شرایط لازم بودند در فاز اول برای 55 آموزشگاه در سطح استان سمنان اجرا خواهد شد . وی ادامه داد: مهمترین اهداف این طرح توانمند سازی مدیران مدارس در برنامه‌ریزی و رهبری خلاق فعالیت‌های آموزشی و تربیتی، بهره‌گیری از ظرفیت سرمایه‌های انسانی، کارکنان، اولیا و دانش‌آموزان و جلب مشارکت فعال این سرمایه در اداره امور مدرسه و همچنین جلب مشارکت مراکز و نهادهای پیرامونی پیش از هر راهبرد دیگری ارتقا و بهبود مدیریت مدرسه است. وی گفت: از آنجا که هر نهاد یا سازمانی برای رشد و بهبود مستمر به یک الگو نیازمند است، آموزش و پرورش نیز به عنوان یک نهاد عظیم و اثرگذار در جامعه از این مهم مستثنی نیست و ضرورت اجرای برنامه‌ای که بتواند مسیر تعالی دیگر را تسهیل، تسریع و دست یافتنی کند، چند برابر می‌شود.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن