تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب بهتر از روزه زبان است و روزه زبان بهتر از روزه شكم است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820352835




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از جلسات با شائبه سياسي دور باشيد/ برگزاري انتخابات سالم مهمتر از انتخاب افراد است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > تهران توصيه استاندار تهران به فرمانداران:
از جلسات با شائبه سياسي دور باشيد/ برگزاري انتخابات سالم مهمتر از انتخاب افراد است
تهران - خبرگزاری مهر: استاندار تهران گفت: سلامت برگزار کردن انتخابات مهمتر ازانتخاب افراد است فرمانداران امانت داران رای مردم هستند و حق ندارند وارد فضای جناحی شوند.



به گزارش خبرگزاری مهر، سید حسین هاشمی در جمع فرمانداران استان تهران اظهار داشت: فرمانداران حق ندارند در هیچ جلسه ای که شائبه انتخاباتی دارد شرکت کنند اما وظیفه دارند فضای انتخاباتی را رصد کرده و ارائه تحلیل دقیق داشته باشند. وی بیان کرد: فرمانداران موظفند واقعیت هاي فضای انتخاباتی را منعکس کرده و باید امانت دار باشند. هاشمی با بیان این مطلب که فرمانداران حق ندارند به حمایت از جناح و یا کم رنگ کردن جناح دیگری وارد فضای انتخاباتی شوند تاکید کرد : نباید از جاده تعادل خارج شد تنها باید به سلامت برگزارشدن انتخابات فکر کرد. استاندار تهران با محترم شمردن رای مردم اظهار کرد: نزدیک شدن به انتخابات می طلبد فرمانداران دقت خود را بیش از پیش کنند. وی درادامه با بیان این مطلب که بحث زمین خواری و ساخت و سازهای غیر مجار در دولت تدبیر و امید از اهمیت بالایی برخودار است بیان داشت: گرچه کارنسبتا خوبی در استان تهران در زمین جلوگیری از زمین خواری و ساخت و سازهاي غیر مجاز شده اما کافی نیست و باید اقدامات افزایش یابد. هاشمی خواستار دقت بیشتر فرمانداران در بحث مبارزه با زمین خواری و ساخت و سازهای غیر مجاز شد و تاکید کرد: نباید به هیچ عنوان در این زمینه کوتاهی شود و باید از طرق مختلف جلوی آن گرفته شود. استاندار تهران با تاکید بر اینکه زمین خواری و ساخت و ساز غیر مجاز در دولت تدبیر و امید کاهش یافته است عنوان کرد:پیشگیری از زمین خواری و ساخت و سازهای غیر مجاز اولویت فرمانداران باشد.


۱۳۹۳/۶/۳۱ - ۱۳:۳۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن