تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820661495




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افتتاح بخش درمان سوختگي در مرکز پزشکي 15 خرداد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۱ شهريور ۱۳۹۳ (۱۲:۳۹ب.ظ)
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکي شهيد بهشتي: افتتاح بخش درمان سوختگي در مرکز پزشکي 15 خرداد دکتر ياوري گفت: افتتاح بخش سوختگي در مرکز پزشکي 15 خرداد، جايگزين بخش دياليز مي شود و اخبار مربوط به اختصاص اين بخش به جراحي پلاستيک و زيبايي صحت ندارد.
به گزارش خبرگزاري موج، دکتر ياوري، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکي شهيد بهشتي، ضمن اعلام اين خبر گفت: با توجه به نياز مبرم بيماران دچار سوختگي و کمبود تخت سوختگي درسطح کشور و به ويژه دانشگاه علوم پزشکي شهيدبهشتي، راه اندازي بخشي براي درمان بيماران ناشي از سوانح سوختگي مورد مطالعه و بررسي قرار گرفت.
وي با اشاره به وجود تنها مرکز جراحي ترميمي دانشگاه در بيمارستان 15 خرداد به عنوان رکن اصلي راه اندازي بخش سوختگي، کمبود فضاي فيزيکي در اين بيمارستان را يکي از مشکلات موجود در اين زمينه عنوان کرد.
دکتر ياوري در ادامه سخنان خود گفت: پس از بررسي هاي کارشناسي به منظور ارائه خدمات بهتر به بيماران دياليزي و باتوجه به تک تخصصي بودن اين بيمارستان موضوع جا به جايي بخش دياليز بيمارستان 15 خرداد به ساير مراکز تابعه مورد بررسي قرار گرفت. البته بديهي است انتقال بيماران بخش دياليز از يک مرکز تک تخصصي جراحي پلاستيک، به يک مرکز مجهز جنرال داراي تمام تخصص هاي مورد نياز بيماران همودياليزي در وهله اول به نفع خود بيماران خواهد بود.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکي شهيد بهشتي افزود: با توجه به اين که محل سکونت بيش از 95 درصد بيماران دياليزي اين بيمارستان در محدوده شرق تهران قرار داشت، بيمارستان امام حسين (ع) براي ارايه خدمت به اين بيماران در نظر گرفته شد و براي 5 درصد بقيه بيماران نيز که در ساير مناطق تهران سکونت دارند تدابيري، از جمله پذيرش گرفتن از مراکز تابعه دانشگاه هاي علوم پزشکي تهران و ايران انديشيده شد.
دکتر ياوري در پايان تأکيد کرد: خبرهاي مربوط به جايگزيني فضاي بخش دياليز مذکور براي بخش جراحي پلاستيک و زيبايي صحت ندارد و فضاهاي مذکور تنها براي ايجاد بخش سوختگي و ارائه خدمات درماني به بيماران نيازمند درمان سوختگي در نظر گرفته شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن