تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ جلسه قرآنى براى تلاوت و درس در خانه‏اى از خانه‏هاى خدا برقرار نشد، مگر اين ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820194904




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اسناد بالادستي براي انتقال مفاهيم مهدوي تصويب شوند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۱ شهريور ۱۳۹۳ (۱۰:۵۲ق.ظ)
معاون تبليغات آستان قدس رضوي: اسناد بالادستي براي انتقال مفاهيم مهدوي تصويب شوند معاون تبليغات آستان قدس رضوي گفت: بايد نسبت به تهيه، تنظيم و تصويب اسناد بالا دستي براي انتقال مفاهيم مهدوي اقدام شود تا زيربناي فکري فعاليت ها در زمينه مهدويت را محکم کنيم و دچار روزمرگي نشويم.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت الاسلام حسيني در ديدار معاون فرهنگي مسجد مقدس جمکران با تأکيد بر ضروت همگرايي و هم افزايي اماکن متبرکه گفت‌: تمام فعاليت‌هاي صورت گرفته در آستان قدس رضوي ‌زمينه سازي براي ظهور امام زمان(عج‌) است.
وي افزود: وظيفه ذاتي و اوليه ما ترويج فرهنگ مهدوي است‌.
معاون تبليغات و ارتباطات اسلامي آستان قدس رضوي در توصيه‌اي نسبت به تهيه، تنظيم و تصويب اسناد بالا دستي براي انتقال مفاهيم مهدوي تاکيد کرد و افزود: بايد زيربناي فکري فعاليت‌ها در زمينه مهدويت را محکم کنيم تا دچار روزمرگي نشويم.
حجت‌الاسلام حسيني با اشاره به لزوم بر تبليغ بيشتر فرهنگ مهدوي، بر توجه به فضاي سايبر و شبکه هاي همسو تاکيد کرد.
معاون تبليغات و ارتباطات اسلامي آستان قدس رضوي خاطرنشان کرد: براي هم افزايي در حوزه نظري و عملي و همچنين ارائه حرف جديد و جلوگيري از روزمرگي بايد نشست هاي مشترک را دنبال کنيم.
وي در پايان ابراز اميدواري کرد در آينده بازديد متقابلي از مسجد مقدس جمکران صورت گرفته و تفاهم نامه همکاري با مطالعات و عقبه علمي منعقد شود.
حجت‌الاسلام و المسلمين تکيه‌اي معاون فرهنگي مسجد مقدس جمکران ، در اين ديدار اظهار کرد: اميدوارم نتايج اين ديدارها و جلسات به هم‌افزايي هرچه بيشتر و بهتر بين اماکن متبرکه در تمام زمينه‌ها به ويژه موضوعات فرهنگي منتهي شود.
معاون فرهنگي مسجد مقدس جمکران افزود: بايد با تبيين جايگاه مسجد مقدس جمکران و مهدويت و اقبال عمومي فزاينده به اين مکان مقدس، با ديگر اماکن مقدسه نيز همکاري لازم صورت گيرد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن