تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشبخت كسى است كه سراى باقى را كه نعمتش پايدار است بر سراى فانى كه عذابش بى‏پاي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819934538




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دسترسي نيمي از مردم جهان به اينترنت تا سال 2017 ميلادي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۱ شهريور ۱۳۹۳ (۱۰:۰ق.ظ)
دسترسي نيمي از مردم جهان به اينترنت تا سال 2017 ميلادي تا 3 سال آينده بيش از 50 درصد از مردم جهان مي توانند به شبکه جهاني اينترنت به صورت آنلاين دسترسي داشته باشند.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، تا 3 سال آينده بيش از 50 درصد از مردم جهان از طريق پهناي باند متحرک (موبايل) و به وسيله گوشي هاي هوشمند تلفن همراه و تبلت که هم اکنون سريعترين فن آوري در تاريخ بشريت را به ثبت رسانده اند، مي توانند به شبکه جهاني اينترنت به صورت آنلاين دسترسي داشته باشند.
بر اساس نسخه 2014 گزارش "وضعيت پهناي باند" اتحاديه بين المللي ارتباطات سازمان ملل متحد که شنبه در نيويورک منتشر شد، 40 درصد از مردم جهان در سال 2013به اينترنت دسترسي داشتند يعني رقمي معادل 2 ميليارد و 300 ميليون نفرکه اين تعداد تا پايان سال جاري ميلادي به 2 ميليارد و 900 ميليون نفر افزايش خواهد يافت.
در اين گزارش آمده است بيش از 2 ميليارد و 300 ميليون نفر تا پايان 2014 به پهناي باند متحرک دسترسي پيدا خواهند کرد و اين تعداد تا 5 سال آتي به 7 ميليارد و 600 ميليون نفر خواهد رسيد.
اتحاديه بين المللي ارتباطات معتقد است در حال حاضر اتصالات پهناي باند متحرک 3 برابر مشترکين پهناي باند ثابت در جهان را شامل مي شود. محبوبيت پهناي باند موجب شده کاربري رسانه هاي اجتماعي همواره افزايش پيدا کرده و در حال حاضر 1 ميليارد و 900 ميليون نفر در شبکه هاي اجتماعي فعال هستند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن