تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):صله رحم، انسان را خوش اخلاق، با سخاوت و پاكيزه جان مى‏نمايد و روزى را زياد مى‏كند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805405979




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محکومیت دخالت نظامی آمریکا در کشورهای اسلامی به بهانه مبارزه با تروریسم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: اتحادیه‌ بین‌المللی امت واحده با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد
محکومیت دخالت نظامی آمریکا در کشورهای اسلامی به بهانه مبارزه با تروریسم
اتحادیه‌ بین‌المللی امت واحده با صدور بیانیه‌ای دخالت نظامی آمریکا در کشورهای اسلامی به بهانه مبارزه با تروریسم را محکوم کرد.


به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، اتحادیه بین المللی امت واحده در بیانیه‌ای با محکوم کردن دخالت نظامی آمریکا در کشورهای اسلامی منطقه به بهانه مبارزه با تروریسم، از کشورهای اسلامی و سردمداران مسلمان آنها خواست تا به بیگانگان اجازه دخالت در امور داخلی کشورشان را ندهند و با وحدت کلمه، سیاست های دولتهای استعمارگر برای مشکل آفرینی در منطقه را از بین ببرند

:متن این بیانیه به شرح زیر است

بسم الله الرحمن الرحیم

الَّذينَ يَتَرَبَّصُونَ بِکُمْ فَإِنْ کانَ لَکُمْ فَتْحٌ مِنَ اللَّهِ قالُوا أَ لَمْ نَکُنْ مَعَکُمْ وَ إِنْ کانَ لِلْکافِرينَ نَصيبٌ قالُوا أَ لَمْ نَسْتَحْوِذْ عَلَيْکُمْ وَ نَمْنَعْکُمْ مِنَ الْمُؤْمِنينَ فَاللَّهُ يَحْکُمُ بَيْنَکُمْ يَوْمَ الْقِيامَةِ وَ لَنْ يَجْعَلَ اللَّهُ لِلْکافِرينَ عَلَى الْمُؤْمِنينَ سَبيلاً. (141/نساء)

 یک بار دیگر دست تجاوز شیطان بزرگ به بهانه مقابله با تروریسم، به سوی کشورهای اسلامی دراز شده و آمریکا برای آنچه مقابله با گسترش دولت اسلامی عراق و شام (داعش) می نامد اقدام به تجاوز هوایی به کشور عراق کرده است و همین طرح را برای کشور سوریه نیز در دستور کار دارد.

 بدیهی است مقابله با گروهی که به نام اسلام و دین تیشه بر ریشه انسانیت می زند وظیفه ای است که تمامی دولت ها و ملت های آزاده می بایست در راستای آن متحد شوند لکن در این میان باز کردن پای آنانی که تا همین چند سال پیش چکمه هایشان در خون مردان و زنان عراقی فرورفته بود و هنوز که هنوز است آثار جنایاتشان در جای جای عراق برجای مانده است، چه توجیهی می تواند داشته باشد؟

براستی از یاد برده‌ایم که سربازان آمریکایی چگونه زن و مرد و کودک و پیر عراقی را اعم از سنی و شیعه با آتش مسلسل های خود تکه تکه کردند؟ آیا از خاطر برده ایم که چه تعداد زن و مرد عراقی در سیاه چال های آمریکایی مورد شکنجه و تجاوز جنسی قرار گرفتند؟ آیا نمی بینیم که بواسطه استفاده از سلاح های ممنوعه اورانیوم ضعیف شده، هنوز پس از گذشت بیش از 10 سال از تهاجم آمریکا، مادران عراقی در بصره و فلوجه کودکان نارس بدنیا می آورند و بیمارستان های عراقی پر است از بیماران سرطانی؟ براستی مساجد و حسینه های ویران شده و به آتش کشیده شده توسط ارتش آمریکا را از خاطر برده ایم؟ آیا لازم است کسی تصاویر قران های پاره پاره شده و مورد اهانت قرار گرفته را یک بار دیگر در برابر چشمان ما بگذارد تا بیاد آوریم که این آمریکا همان جنایتکار همیشگی است؟

امروز شاهد آنیم که سخن پر عمق و معنای پیر فرزانه و معمار راستین انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی کم کم به فراموشی سپرده می شود که: "هرچه فریا داریم بر سر آمریکا بکشیم" چراکه عده ای دشمن نخست خود را "داعش" می انگارند و هرچه فریاد دارند بر سر وهابیت می کشند! کیست که نداند هرآنچه کشورهای منطقه غرب آسیا از ناامنی و گسترش افراطی گری مذهبی می کشند ریشه در سیاست های استعماری و توسعه طلبانه قدرت های بزرگ و در راس آنها آمریکا دارد؟ پس چگونه است که در این میان عده ای ساده لوح آمریکا را منجی خویش در برابر تروریسم پنداشته اند و برای قرار گرفتن در جبهه مشترک میان غرب و آمریکا علیه تروریسم لحظه شماری می کنند؟!

 اتحادیه بین المللی امت واحده بر خود لازم می داند که یک بار دیگر بر این واقعیت تاکید کند که دولت آمریکا و سیاست های استعماری اش در منطقه، مستقیم یا غیر مستقیم سرمنشا تمامی مشکلات مسلمانان جهان بوده و هست و از این رو دشمن شماره یک تمامی آزادی خواهان و حق طلبان دنیا به شمار می آید. از این رو این اتحادیه ضمن یادآوری مواضع اخیر رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه دشمن اصلی ملت ایران دولت ایالات متحده است و تاکید مجدد بر لزوم تمایز قائل شدن میان کافران حربی و جاهلان متنسک، تهاجم اخیر آمریکا و دیگر همپیمانان اروپایی اش به کشور عراق را شدیدا محکوم کرده و یادآور می شود آنچه باعث شده تا ملت های مسلمان به این ذلت و خواری برسند که برای رفع مشکلات و بحران های خویش پای کفار حربی را به کشورهای اسلامی باز کنند به حکم آیه شریفه "وَأَطِيعُواْ اللّهَ وَرَسُولَهُ وَلاَ تَنَازَعُواْ فَتَفْشَلُواْ وَتَذْهَبَ رِيحُكُمْ وَاصْبِرُواْ إِنَّ اللّهَ مَعَ الصَّابِرِينَ(انفال/46)" تفرقه و اختلافات داخلی میان امت اسلامی است. امید است که امت اسلامی با تمسک به کلمه توحید و بهره مندی از توحید کلمه هرچه سریعتر بر بحران های پیش رو فائق آید ان شا الله و هیچ جریانی ننگ ابدی همپیمانی با آمریکا برای دست اندازی کفار حربی به سرزمین های اسلامی را برای خود به ارمغان نیاورد.

وسیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون

اتحادیه بین المللی امت واحده

انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن