تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن به ميل و رغبت خانواده اش غذا مى خورد ولى منافق ميل و رغبت خود را به خانواده ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819132243




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستگيري تمساح خليج


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۰ شهريور ۱۳۹۳ (۱۵:۴۰ب.ظ)
دستگيري تمساح خليج رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر ناجا از دستگيري يکي از بزرگترين مافياي مواد مخدر معروف به تمساح خليج که تاکنون نزديک به 100 تن مواد را از طريق درياهاي آزاد ترانزيت کرده بود، خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، سردار علي مويدي امروز از دستگيري مافياي بزرگ مواد مخدر معروف به «تمساح خليج» خبر داد و گفت: اين قاچاقچي بزرگ طي 5 سال تلاش اطلاعاتي، فني و تخصصي ماموران پليس مبارزه با مواد مخدرناجا و همکاري فرمانده انتظامي هرمزگان دو ماه پيش به همراه 15 تن از اعضاي باند خود دستگير شدند.
وي افزود: اين فرد 30 ساله ،ايراني، بي سواد و اهل يکي از شهرهاي جنوبي کشور است که در 4 سال گذشته، نزديک به 100 تن مواد مخدر از طريق درياهاي آزاد ترانزيت کرده است.
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر ناجا، با اشاره به اينکه اعضاي اين باند هيچ ردي از خود بجا نمي گذاشته اند، تصريح کرد: اين باند، عمده مواد مخدر را به کشورهاي ديگر ترانزيت مي کرد و تنها مقدار کمي از آن را وارد کشور مي نمودند.
به گفته اين مقام ارشد انتظامي، گردش مالي تمساح خليج، براساس محاسبات اوليه پليس، 500 ميليارد تومان گزارش شده است ضمن اينکه اين فرد املاک زيادي در اختيار داشته بطوريکه با خريد و فروش، تاثير زيادي در قيمت املاک منطقه داشته است.
مويدي با اشاره به اينکه يکي از دغدغه هاي ما دستگيري اين فرد بود، خاطرنشان کرد: در جريان دستگيري اعضاي اين باند، يک تن از ماموران پليس به درجه رفيع شهادت نائل شد.
وي در ادامه افزود: ما خوشحاليم که امروز در شناسايي عناصر اصلي، توانمندي بالايي بدست آورده ايم.
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر ناجا، يادآور شد: اين فرد، مواد مخدر را که بيشتر از نوع ترياک بود، از جنوب پاکستان و از مسير درياي عمان و خليج فارس به ساير کشورها ترانزيت مي کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن