تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):درهاى گناهان را با استعاذه (پناه بردن به خدا) ببنديد و درهاى طاعت را با بسم اللّه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820061463




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تشکيل کميته براي نامگذاري معابر و بوستان‌هاي شهري


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۰ شهريور ۱۳۹۳ (۱۲:۵۲ب.ظ)
شهردار قم عنوان کرد: تشکيل کميته براي نامگذاري معابر و بوستان‌هاي شهري شهردار قم گفت: در نامگذاري معابر و بوستان‌هاي شهري بايد كميته‌اي كه اعضاي شورا هم در آن عضويت دارند تشكيل شود.
به گزارش خبرگزاري موج، محمد دلبري در هشتاد و ششمين جلسه رسمي و علني شوراي اسلامي شهر قم با تاكيد بر استفاده از خرد جمعي در سازمان هاي تابعه و همه بخش هاي شهرداري قم اظهار كرد: به همين منظور اصلاح اساسنامه سازمان‌هاي شهرداري در دستور كار قرار گرفته تا اعضاي هيئت مديره آنها از سه به پنج نفر افزايش يابد.
وي با بيان اينكه وضعيت بودجه‌اي و عملكردي سازمان‌هاي شهرداري طي سال‌هاي اخير ارتقا خوبي داشته‌ است افزود: به همين دليل از شوراي شهر مي‌خواهيم افزايش تعداد اعضاي هيئت مديره به پنج نفر را مورد بازبيني قرار دهند
شهردار قم با بيان اينكه خرد جمعي با حضور پنج نفر در هيئت مديره سازمان‌هاي شهرداري جلوه بيشتري خواهد داشت گفت: در مورد سازمان مديريت پسماند و ضرورت استفاده از كارشناسان بيشتر در هيئت مديره آن، اين مهم بيشتر جلوه‌گر است.
وي ادامه داد: سازمان مديريت پسماند جزو مهمترين بخش‌هاي مديريت شهري قم محسوب مي‌شود و پيشنهاد ما براي افزايش اعضاي هيئت مديره آن، در راستاي افزايش وظايف و كارهاي اين سازمان است.
دلبري با اشاره به اهميت بحث محيط زيست شهري خاطرنشان كرد: موضوعات مربوط به سازمان مديريت پسماند داراي اهميت زيست محيطي، اقتصادي، بهداشتي و اجتماعي هستند.
شهردار قم گفت: چابك‌سازي مفهومي نيست كه در تعداد كاهش اعضاي هيئت مديره به دنبال آن باشيم زيرا اعضاي هيئت مديره در حقيقت اتاق فكر هر سازمان محسوب مي‌شوند.
وي بيان كرد: وضعيت رو به رشد عملكردي سازمان مديريت پسماند گوياي فعاليت صحيح افرادي است كه در آنجا كار مي‌كنند.
دلبري با بيان اينكه در مورد بودجه سازمان‌هاي شهرداري هم بسياري از فعاليت‌هاي آنها را در قالب بودجه شهرداري در نظر گرفته‌ايم افزود: اين موضوع را بارها مورد تاكيد قرار داده‌ايم و نبايد افراد، بيش از اين بر روي اين مسئله انگشت بگذارند.
شهردار قم ادامه داد: مأموريت‌هاي فراواني براي مديريت پسماند متصور هستيم اما در سال‌هاي گذشته ابتر مانده‌اند به همين دليل براي گسترش فعاليت‌هاي اين سازمان بايد اتاق فكر آن را هم توسعه داد كه همان اعضاي هيئت مديره هستند.
وي خاطرنشان كرد: اصلاح اساسنامه سازمان‌هاي تابعه شهرداري بحثي كلان است كه بايد فارغ از مسائل ديگر، بررسي در مورد آن را انجام داد.
شهردار قم در بخش ديگري از سخنان خود به نامگذاري معابر و بوستان‌هاي شهري اشاره كرد و گفت: در نامگذاري معابر و بوستان‌هاي شهري بايد كميته‌اي كه اعضاي شورا هم در آن عضويت دارند تشكيل شود.
وي ادامه داد: نامگذاري يك بوستان يا خيابان به نام يك نفر شهيد شاخص مورد اعتراض بسياري از ديگر خانواده‌هاي شهدا قرار مي‌گيرد به همين دليل نمي‌توان در نامگذاري‌ها اين موضوع را مد نظر قرار داد.
دلبري در ادامه به موضوع بودجه سازمان هاي تابعه شهرداري اشاره كرد و گفت: بودجه سازماني را بايد به طور كامل در نظر گرفت؛ اگر اعضاي شورا موافق باشند مي‌توان دو بودجه براي سازمان‌هاي تابعه شهرداري در نظر گرفت به اين ترتيب كه يك بودجه مالياتي و يك بودجه درون شهرداري داشته باشيم.
شهردار قم تصريح كرد: بودجه سازمان‌ها بايد به طور كامل مصوب شوند تا اعضاي هيئت مديره به دنبال وظايف در نظر گرفته شده بروند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن