تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه ماه شعبان، وسواس دل و پريشانى‏هاى جان را از بين مى‏برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819998600




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از عملکرد ايران لذت بردم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ شهريور ۱۳۹۳ (۱۵:۴۱ب.ظ)
رييس فدراسيون جهاني واليبال: از عملکرد ايران لذت بردم رئيس فدراسيون جهاني واليبال که براي برگزاري روزهاي پاياني مسابقات قهرماني جهان به لهستان آمده، در ديداري که از محل برگزاري بازي ها و امکانات آن داشت بخشي از وقت خود را نيز به گفتگوي دوستانه و غير رسمي با اهالي رسانه حاضر در سالن گذراند.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي فدارسيون واليبال، رئيس برزيلي فدراسيون جهاني که موفقيت بزرگ مسابقات امسال را حضور پرتعداد و پرشور هواداران واليبال در سالن هاي محل برگزاري بازي ها مي دانست، حمايت و حضور مردم را تعيين کننده ترين عامل دانست تا واليبال به عنوان ورزش اول جهان تبديل شود.
وي گفت: من در برزيل 17 سال کار کردم تا توانستم واليبال را بين مردم جا بيندازم. حالا در دنيا مي خواهم اين کار را انجام بدهم. به نظرم واليبال اين پتانسيل را دارد که به ورزش اول جهان تبديل بشود. البته باز هم مي گويم ما نمي خواهيم جاي فوتبال را بگيريم. فوتبال در کشورهايي مثل کشور من (برزيل) به مذهب تبديل شده و کارکردش از ورزش خارج شده است. اما الان در لهستان واليبال مي تواند جاي فوتبال را بگيرد. چون مردم لهستان واليبال را دوست دارند و از آن حمايت مي کنند.
دکتر اري گراسا همچنين هدف از ايجاد تغييرات در نحوه برگزاري مسابقات و استفاده از تکنولوژي هاي روز را به منظور بالا بردن سطح کيفي رقابت ها عنوان کرد و افزود: هر چه بتوانيم سطح برگزاري و کيفيت مسابقات را بالا ببريم، کيفيت بازيِ ورزشکاران هم بالا مي رود و به اين ترتيب، رده هاي بالاي مسابقات ديگر به چند اسم بزرگ محدود نمي شود. در همين مسابقات امسال تيم هايي مثل ايران، فرانسه و بلژيک واقعا شگفتي آفريني کردند. من که خودم از عملکرد ايران لذت بردم.
رئيس فدراسيون جهاني در پايان گفتگوي غير رسمي اش با اهالي رسانه، پيشرفت هاي علمي و تکنولوژيک واليبال را براي برگزاري مسابقات جهاني کافي ندانست و افزود: اين سطح برگزاري براي ما خيلي خوب است اما کافي نيست. ما قانع نيستيم. چون به پيشرفت و گسترش واليبال فکر مي کنيم و بايد با بررسي اشکالات کنوني، سيستم هاي علمي و تکنولوژيک جديدي را به کار بگيريم تا بتوانيم در آينده بهتر از اين باشيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن