تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرکس نماز را سبک بشمارد ، بشفاعت ما دست نخواهد یافت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803280268




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برنامه های تیم والیبال زیر 23 سال و عملکرد ایران در جام کنفدراسیون ها


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: داورزنی پرسید، اکبری پاسخ داد؛ برنامه های تیم والیبال زیر 23 سال و عملکرد ایران در جام کنفدراسیون ها تهران - ایرنا - رییس فدراسیون والیبال در نشستی با سرمربی تیم ملی ب برنامه های تیم والیبال زیر 23 سال برای حضور در قهرمانی آسیا و دلایل ناکامی ایران در رقابت های آلماتی را بررسی کردند.


به گزارش ایرنا، جمهوری اسلامی ایران اردیبهشت ماه سال آینده میزبان نخستین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر 23 سال آسیا است و شناسائی بازیکنان مناسب برای این تیم از 9 ماه قبل آغاز شد.
رییس فدراسیون والیبال قبل از سفر به لهستان نشستی با پیمان اکبری و حسین حسینی سرمربی و سرپرست تیم ملی ب اعزامی ایران به جام کنفدراسیون والیبال آسیا داشت.
دو موضوع عملکرد ایران در رقابت های جام کنفدراسیون آسیا و برنامه های آماده سازی تیم والیبال زیر 23 سال ایران برای مسابقات قهرمانی آسیا از محورهای مهم این نشست بود.
پیمان اکبری در گفت وگو با ایرنا، در باره برنامه های آماده سازی تیم زیر 23 سال ایران برای رقابت های سال آینده، گفت: رییس فدراسیون والیبال از قبل دستور شناسائی بازیکنان برتر برای حضور در تیم زیر 23 سال را داده بود و در این نشست گزارشی در باره روند کار ارائه شد.
وی افزود: تعدادی بازیکن برای حضور در اردوهای آماده سازی تیم والیبال زیر 23 سال انتخاب شدند که 8 نفر آنان از بازیکنان شاخص هستند.
سرمربی تیم والیبال زیر 23 سال ایران در باره اردوی آماده سازی این تیم گفت: در اولین فرصت ممکن اردوی تیم والیبال زیر 23 سال تشکیل خواهد شد و تمامی بازیکنانی که از نظر سنی شرایط حضور در این تیم و از نظر فنی نیز مناسب پوشیدن پیراهن تیم ملی باشند، دعوت خواهند شد.
وی در باره زمان تشکیل اردوی نخست نیز گفت: بستگی به برنامه لیگ برتر والیبال سال جاری دارد. اگر فرصت مناسبی در این برنامه وجود داشته باشد، حتما تا پایان سال نخستین اردوی آمادگی تشکیل خواهد شد. ایران در این رقابت ها میزبان است و قطعا از تمامی بازیکنان مناسب برای حضور در این تیم دعوت خواهیم کرد.
اکبری تاکید کرد: اولویت تعامل با باشگاه ها است و احتمال اینکه برخی از بازیکنان دعوتی به اردو از بازیکنان ترکیب اصلی تیم های لیگ برتری باشند، بنابر این نباید تیم ها و بازیکنان در رقابت ها با مشکل روبرو شوند.
سرمربی تیم ملی ب در باره گزارش ارائه شده به رییس فدراسیون در باره عملکرد نماینده ایران در جام کنفدراسیون آسیا گفت: دو نکته در این خصوص مهم است، نخست اینکه هدف اصلی تیم ملی ب ایران آماده نگهداشتن بازیکنان معرفی شده به لیگ جهانی بود. یعنی تعدادی در تیم ملی بازی می کردند و سایر بازیکنان معرفی شده نیز در تمرینات و اردوهای تیم ملی ب در شرایط آماده حفظ شوند. نباید فراموش کنیم که مقام تیم والیبال ایران در مسابقات ارتش های جهان نیز با بازیکنانی به دست آمد که در اردوی های تیم ملی ب حضور داشتند.
وی گفت: دومین موضوع اینکه تیم ملی ب از برخی بازیکنان که در مدت اردوها با آنان تمرین کرده بود، در مسابقات جام کنفدراسیون آسیا استفاده نکرد. آسیب دیدگی پشت خط زن ها تیم نیز سومین عامل ناکامی ایران در این رقابت ها بود.
تیم ملی ب والیبال در چهارمین دوره مسابقات جام کنفدراسیون آسیا به مقام چهارمی دست یافت تا برای نخستین بار در این رقابت ها بر روی سکو نرود.
والیبال ایران در سه دوره گذشته این رقابت ها دو قهرمانی و یک نایب قهرمانی کسب کرده بود.
ورزشی(4)**1379


19/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن