تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):لباس پاكيزه غم و اندوه را مى برد و موجب پاكيزگى نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799169779




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نقش آفريني 47هزار رزمنده يزدي در دوران دفاع مقدس/ تفكر بسيجي در جنگ تحميلي متولد شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شرق > یزد سردار فتوحي عنوان كرد/
نقش آفريني 47هزار رزمنده يزدي در دوران دفاع مقدس/ تفكر بسيجي در جنگ تحميلي متولد شد
يزد - خبرگزاري مهر: فرمانده سپاه الغدير استان يزد با اشاره به اينكه دليرمردان اين استان نيز همانند ساير مردم در دوران دفاع مقدس نقش آفريني كردند، گفت: در دوران دفاع مقدس بيش از 47 هزار رزمنده از يزد عازم جبهه هاي نبرد حق عليه باطل شد.



به گزارش خبرنگار مهر، سردار اكبر فتوحي، پيش از ظهر شنبه در نشستي خبري در موقعيت شهيد رشيدي اظهار داشت: رزمندگان يزدي قبل از ايجاد تيپ الغدير در همه عملياتها با رزمندگان قم، اصفهان، كرمان و ... حضور داشتند و بعد از تشكيل تيپ نيز مهمترين و حساس ترين عملياتها كه طرف مقابل، تيپ هاي ويژه صدام بود، به تيپ الغدير واگذار مي شد. وي عنوان كرد: رزمندگان يزد سالها در گردانها و تيپ هاي مختلف از فرماندهان بزرگ جنگ تجربه كسب كرده بودند و هنگامي خود تيپ مستقل تشكيل دادند، از تجارب ارزنده اي بهره مند بودند كه اين تجربيات در عملياتهاي متعددي مورد استفاده قرار گرفت و پيروزي رزمندگان را رقم زد. فتوحي خاطرنشان كرد: رزمندگان استان يزد قبل از تشكيل تيپ در 11 عمليات و بعد از تشكيل تيپ نيز در 11 عمليات آفندي شركت كردند. 313 هزار بسيجي سازماندهي شده در يزد وجود دارد وي با بيان اينكه امروز نيز همه مردم يزد بسيجي و آماده دفاع از مرز و بوم ميهن اسلامي هستند، عنوان كرد: در حال حاضر 313 هزار بسيجي سازماندهي شده در اين استان پرونده بسيج دارند كه يك نفر از هر سه نفر آنها، آمادگي كامل براي دفاع دارد. فتوحي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره دستاوردهاي بزرگ دفاع مقدس براي ملت ايران اظهار داشت: تحكيم وحدت ملي از دستاوردهاي دفاع مقدس بود و به گفته امام خميني (ره) ما هر روز در جنگ، بركتي داشتيم و مهمترين بركت جنگ تحميلي، شناسايي دوست از دشمن بود. وي، تقويت روحيه اعتماد به نفس و خودباوري، شكوفايي استعدادها و خلاقيت ها، تحول در صنايع دفاعي، كسب تجارب سياسي و اقتصادي، كسب تجارب فرهنگي، رشد باورهاي ديني و ... را از دستاوردهاي مهم جنگ تحميلي برشمرد و بيان كرد: هر يك از اين دستاوردها سبب شده تا ايران اسلامي امروز پايدارتر و مصمم تر از هميشه به راه خود ادامه دهد. فرمانده سپاه الغدير استان يزد، مهمترين مولود دفاع مقدس را نيز تفكر بسيجي خواند و خاطرنشان كرد: تفكر بسيجي، زاده دوران دفاع مقدس است و نيروهاي بسيج در حين جنگ آموزش نظامي ديدند و بسياري از افتخارات جنگ تحميلي به نام آنها ثبت و ضبط شده است. تجارب فرهنگي دوران جنگ تحميلي بايد احيا شود وي با اشاره به اينكه تجارب فرهنگي ارزنده اي در طول دوران دفاع مقدس به دست آورديم كه اين تجارب با احيا شود، عنوان كرد: جنگ، فرهنگ سرمايه داري را كنار زد و فرهنگ زهد و ساده زيستي را ترويج كه اين فرهنگ امروز نيز بايد احيا شود. سردار فتوحي به بيان تجارب ارزشمند دوران دفاع مقدس پرداخت و خاطرنشان كرد: امروز همين كه كشور ما در ميان ساير كشورها از امنيت خوبي برخودار است و مردم آن در امنيت كامل به سر مي برند، به خاطر تجربيات جنگ است. وي تصريح كرد: برنامه مهمي كه سپاه الغدير دارد، انتقال فرهنگ بسيجي به جهان است كه اين مهم را با كادرسازي، آموزش، تقويت خلاقيت و نوآوري و ارتقاء فرهنگ بسيجي انجام مي دهد و در اين مسير به كمك رسانه ها نيز نياز دارد زيرا رسانه ها را فرماندهان جنگ نرم مي دانيم. سردار فتوحي در بخش ديگري از اين نشست به تشريح برنامه هاي هفته دفاع مقدس پرداخت و اظهار داشت: در اين هفته 910 برنامه در سراسر استان يزد به مناسبت هفته دفاع مقدس اجرا مي شود كه از شاخص ترين آنها مي توان به برگزاري رژه سراسري، برپايي نمايش رزمي ضد انقلاب، برپايي بيمارستان صحرايي، رونمايي از دو كتاب دفاع مقدس، برگزاري يادواره شهدا و ... اشاره كرد.


۱۳۹۳/۶/۲۹ - ۱۵:۰۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن