تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 1 مرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از حرام دورى كند، خداوند به جاى آن عبادتى كه او را شاد كند نصيبش مى‏گردا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1807480580




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امنیت جامعه نتیجه هشت سال حماسه آفريني است/آمادگی ارتش برای دفاع از کشور


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > خوزستان امیر سرتیپ شهبازیان:
امنیت جامعه نتیجه هشت سال حماسه آفريني است/آمادگی ارتش برای دفاع از کشور
اهواز - خبرگزاری مهر: فرمانده قرارگاه عملياتي لشگر 92 زرهي خوزستان عنوان کرد: رفاه و امنيت حاكم در جامعه در نتيجه هشت سال حماسه آفريني شهدا، جانبازان و ايثارگران است.



به گزارش خبرنگار مهر، علي شهبازيان پیش از ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت: رسالت خبرنگاران ثبت و ضبط حماسه هاي دفاع مقدس و انتقال آن به نسل هاي ديگر است و در كنار خبرنگاران، اهل قلم و دانشگاهيان نيز مسئول هستند.

وی افزود: با فاصله گرفتن از ايام جنگ بر تازگي و زيبايي هاي دفاع مقدس افزوده مي شود. خيلي از افراد در جامعه براي خدشه دار كردن دفاع مقدس حرف هايی چون اجبار مردم و نيروها براي دفاع را ترويج دادند كه اين سخنان سرتاسر كذب است و تمام نيروها با عشق از مرزهاي كشور دفاع كردند.

فرمانده قرارگاه عملياتي لشگر 92 زرهي خوزستان عنوان کرد: با توجه به فيلم هاي ساخته شده در دهه هاي اخير از حماسه هاي دفاع مقدس مي توان سختي رزم و حضور در ميدان را مشاهده كرد ولي اين تصويرها و فيلم ها، بسيار با واقعيت فاصله دارند و سختي های آن دوران از روايت هاي فيلمسازان بالاتر است.

شهبازیان اظهار كرد: در ساعات آغازين جنگ تمام رسانه هاي غربي سقوط خوزستان را خلال سه روز اعلام كردند ولي نيروهاي مردمي و ارتش و سپاه اين احتمالات را با مقاومت طي هشت سال دفاع مقدس به پيروزي مبدل كردند. گزارشات ارائه شده مبني بر شكست نيروهاي ارتش در ابتداي جنگ فاقد هر گونه صحت هستند و نيروهاي ما در تمام نبردهاي خود پيروز شدند. در حوزه دفاع مقدس كسي مجاز به اظهار نظر است كه در اين زمينه تخصص كافي داشته باشد.

وی بیان کرد: از ثمرات و بركات دفاع مقدس پيشرفت در زمينه هاي متعدد چون ورزش، صنعت، هنر و امنيت است. رفاه و امنيت حاكم در جامعه در نتيجه هشت سال حماسه آفريني شهدا، جانبازان و ايثارگران است.

فرمانده قرارگاه عملياتي لشگر 92 زرهي خوزستان با اشاره به برنامه هاي ارتش در هفته دفاع مقدس تاكيد كرد: در هفته دفاع مقدس برنامه هاي متفاوتي در لشكر 92 زرهي صورت می گیرد كه در 31 شهريور رژه نيروهاي ارتش را در دو شهر اهواز و دزفول داریم و در روز یک مهر با شعار «جوانان، علم و فناوري» از جوانان ارتشي و سربازان نمونه تجليل به عمل می آید.

شهبازيان ادامه داد: در روز دو مهر با شعار بصيرت، مديريت، ضرورت پدافند غيرعامل برنامه هايی چون افزايش اطلاعات مردم برای مبارزه با بحران هاي ناگهاني چون سيل و زلزله و پايين آوردن ميزان تلفات با برگزاري همايش و سخنراني در دستور كار است و در روز سوم كه «روز ايثارگران و زنان فداكار» نام گذاري شده است از زنان مبارز تقدير و همچنين مزار شهداي هشت سال دفاع مقدس غبارروبي مي شود.

وي ادامه داد: همچنین در روزهاي آخر هفته دفاع مقدس نمايشگاه هايی در دو شهر اهواز و آبادان و تجليل از پيشكسوتان دفاع مقدس را داريم.

فرمانده قرارگاه عملياتي لشگر 92 زرهي خوزستان بيان كرد: چند صد هكتار از مناطق آلوده به مين با تلاش نيروهاي ارتشي پاكسازي و به عشاير آن مناطق تحويل داده شد. با اين وجود هنوز 200 هكتار از اراضي مرزي ما آلوده به مين هستند.

شهبازیان با اشاره به حفظ امنيت لوله هاي نفتي خوزستان توسط نيروهاي ارتش و خدمات اقتصادي آنها گفت: در راستاي اقتصاد مقاومتي، ارتش نيز با طرح ثامن الائمه فعاليت هايی چون سامان دهي يگان ها و نصب دوربين هاي مداربسته، صرف جويي در اماكن و استفاده از تجهيزات در قرارگاه هاي نظامي را انجام داد.

وی عنوان كرد: با توجه به خطرات موجود در منطقه و حركت هاي تندرو كه در كشورهاي همسايه مشغول به انجام فعاليت هاي تروريستي هستند و گاها امنيت كشور ما را نشانه مي روند، نيروهای ما آماده به رزم و منتظر يك فرمان هستند و با اين وجود هم اين حركت هاي تندرو در مقابل نيروها و آمادگي دفاعي ما جرات هيچ گونه عرض اندامي ندارند.
































۱۳۹۳/۶/۲۹ - ۱۳:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن