تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بار خدايا براى تو روزه گرفتيم و با روزى تو افطار مى كنيم پس آن را از ما بپذير، تشنگى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819775711




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استخراج 500 گلوله تانک و پوکه در عمق 25 متري زمين


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ شهريور ۱۳۹۳ (۱۰:۵۹ق.ظ)
رئيس پليس تهران خبر داد: استخراج 500 گلوله تانک و پوکه در عمق 25 متري زمين رئيس پليس تهران بزرگ گفت: همکاران من در مجموعه چک و خنثي، چاه ديگري به عمق 25 متر حفر کرده و تا کنون 500 گلوله تانک و پوکه را استخراج کرده‌اند.
به گزارش خبرگزاري موج، سردار حسين ساجدي نيا صبح در جمع خبرنگاران گفت: در محل کشف سلاح‌هاي قديمي ، همکاران من در مجموعه چک و خنثي، چاه ديگري به عمق 25 متر حفر کرده و تا کنون 500 گلوله تانک و پوکه را استخراج کرده‌اند.
به گفته وي عمليات ماموران همچنان نيز ادامه دارد. ساجدي‌نيا در ادامه با بيان اينکه نيروهاي پليس تحليلشان اين است که بايد تا عمق 30 متري زمين پيش بروند در عين حال تاکيد کرد که هيچ خطري ساکنان منطقه را تهديد نمي‌کند.
ساجدي‌نيا همچنين از انهدام باند عتيقه‌جات در پايتخت خبر داد و گفت: برابر اطلاعات واصله به پليس امنيت مبني بر فعاليت غيرقانوني عده‌اي در حوزه عتيقه‌، ماموران بررسي موضوع را آغاز کرده و پس از اطمينان از صحت ماجرا، با هماهنگي سازمان ميراث فرهنگي و اخذ مجوز از دادسراي ناحيه يک، به محل اين افراد واقع در يکي از مناطق شمالي شهر رفتند.
رئيس پليس تهران بزرگ با اشاره به عمليات پليس براي دستگيري اين افراد خاطرنشان کرد: در جريان عمليات پليس يک زن و يک مرد که فاقد سابقه کيفري بودند دستگير شده و 1889 شي عتيقه نيز کشف شد.
وي با بيان اينکه عتيقه جات مکشوفه مربوط به دوره‌هاي هزاره اول و دوم هخامنشيان، ساساني، اشکاني و ايلخاني بوده است، افزود: برخي از اين اقلام مکشوفه متعلق به 6000 سال پيش هستند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن