تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):صله رحم، انسان را خوش اخلاق، با سخاوت و پاكيزه جان مى‏نمايد و روزى را زياد مى‏كند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820852612




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرویس مدارس چه شرایطی باید داشته باشند؟


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: سرویس مدارس چه شرایطی باید داشته باشند؟ خبرگزاری پانا: در آستانه سال تحصیلی پلیس راهنمایی و رانندگی شرایط سرویس مدارس را اعلام کرد.
۱۳۹۳ جمعه ۲۸ شهريور ساعت 13:00



به گزارش سرویس آموزش و پرورش خبرگزاری پانا، پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با سرویس‌های غیرمجاز مدارس برخورد می‌کند یعنی نقص فنی، عدم صلاحیت راننده، نداشتن برچسب، سوار کردن بیش از حد مجاز دانش آموز، نداشتن معاینه فنی و ... از جمله مواردی هستند که پلیس حتما برابر وظایف خود با آن برخورد خواهد کرد.
ویژگی‌های یک راننده مجاز
- علاوه بر گواهی نامه مجاز رانندگان سرویس‌های مدارس باید حداقل 23 سال سن داشته و متاهل باشند. همچنین این افراد باید گواهی سلامت جسمی و روحی خود را از مراکز ذیصلاح دریافت کرده و در سوابق‌شان پیشینه کیفری وجود نداشته باشد.
- ترجیح بر این است که برای دانش آموزان مقاطع ابتدایی و دانش آموزان دختر از راننده سرویس زن استفاده شود اما برای دختران دبیرستانی نیز زن بودن راننده سرویس اجباری است.
- ماشینی که برای سرویس درنظر گرفته می‌شود نباید عمری بیشتر از هفت سال داشته باشد .
- معاینه فنی، بیمه نامه معتبر سرنشین و شخص ثالث از دیگر شرایط یک سرویس مدرسه است و علاوه بر آن موضوع مهم تر این است که خودروی انتخابی باید ترجیحا از حوزه تاکسیرانی یا اتوبوسرانی باشد.
- خودروهای شخصی تحت هیچ شرایطی نمی‌توانند در قالب سرویس مدرسه فعالیت کنند اما اگر مدیران مدارس نتوانند از خودروهای تاکسیرانی به عنوان سرویس مدرسه استفاده کنند می‌توانند در قالب شرکت‌های پیمانکاری با اشخاص حقوقی برای این امر قرارداد امضا کنند و در حقیقت باید یک تشکیلات مسئول سرویس مدرسه شود و فرد حقیقی به هیچ عنوان نمی‌تواند به جابجایی دانش آموزان دست بزند.
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن