تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805194008




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چند خبر کوتاه از آذربایجان‌شرقی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:




چند خبر کوتاه از آذربایجان‌شرقی خبرگزاری رسا ـ اعلام ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس حوزه هنری، گشایش نمایشگاه نوشت افزار اسلامی در تبریز و هدیه رهبری به آذربایجان شرقی از مهم ترین اخبار کوتاه استان است.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حسن میلانی، رییس حوزه هنری آذربایجان شرقی اظهار داشت: هفته گرامیداشت دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و دلاوری‌های دلاور مردانی است که از ناموس وطن دفاع کرده و نگذاشتند ذره‌ای از خاک میهن به دست ایادی استکبار بیفتد.
وی به برنامه‌های حوزه هنری آذربایجان شرقی در هفته دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: برگزاری تئاترهای خیابانی با موضوع دفاع مقدس، برگزاری مجالس شب شعر و خاطره هم در مرکز استان و هم در شهرستان‌های آذربایجان شرقی از جمله برنامه‌های حوزه هنری این استان برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس است.
میلانی اکران فیلم به صورت نیم‌بها با موضوع دفاع مقدس را در سینماهای تحت پوشش حوزه هنری آذربایجان شرقی از دیگر برنامه‌های حوزه هنری این استان برای این هفته عنوان و خاطرنشان کرد: به مناسبت هفته گرامیداشت دفاع مقدس از مجموعه غزلیات «نصف گمشده» محمد شکری فرد که اخیرا از سوی حوزه هنری استان به زیور طبع آراسته شده است، رونمایی خواهد شد.
وی یادآور شد: در هفته دفاع مقدس جلسه نقد و بررسی کتاب خاطرات سردار جمشید نظمی با عناون «با تو می‌مانم» با حضور ساسان ناطق کارشناس، داود خدایی کارشناس مسئول، رضا قلی‌زاده علیار نویسنده کتاب و سردار نظمی راوی کتاب در محل حوزه هنری استان برگزار خواهد شد.
گشایش نمایشگاه نوشت افزار اسلامی- ایرانی در تبریز
در راستای پروژه مهر آموزش و پرورش، نمایشگاه ایران‌نوشت از 25 شهرویر تا 15 مهر ماه، به همت اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان و با همکاری مجمع تولید و توزیع نوشت‌افزار اسلامی ـ ایرانی در محل اتحادیه استان از ساعت 10 صبح الی 19 پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.
بنابر این گزارش، نمایشگاه ایران نوشت تبریز با حضور محصولات بیش از 20 تولیدکننده فعال در حوزه نوشت افزار اسلامی ایرانی و با برنامه های متنوع فرهنگی برگزار می شود.
همچنین در این نمایشگاه علاوه بر فروش محصولات شرکت ها و تولیدکنندگان نوشت‌افزارهای ایرانی ـ اسلامی برنامه های فرهنگی متنوعی با حضور کارشناسان در زمینه‌های هنر و تأثیرات تربیتی آثار بومی و اسلامی در طول روزهای برگزاری نمایشگاه برگزار خواهد شد.
هدیه رهبری به استان آذربایجان شرقی
افتتاح هفت مدرسه در استان مدارس جدید بنیاد برکت 17 استان کشور ساخته شده و شامل 152 کلاس درس است، تمامی این مدارس از ابتدای مهر امسال در مقطع ابتدایی پذیرای صدها دانش آموزش خواهد بود.
در آستانه سال تحصیلی جدید ، 40 باب مدرسه که توسط بنیاد برکت در مناطق کمتر توسعه یافته کشور ساخته شده است، به بهره برداری می رسد، این مدارس از استانداردهای مناسب ساخت اماکن آموزشی و بهترین تجهیزات کمک آموزشی برخوردار است.
مدارس جدید بنیاد برکت 17 استان کشور ساخته شده  و شامل 152 کلاس درس است، تمامی این مدارس از ابتدای مهر امسال در مقطع ابتدایی پذیرای صدها دانش آموزش خواهد بود. بیشترین تعداد این مدارس در استان سیستان و بلوچستان شامل 9 مدرسه، استان آذربایجان شرقی شامل 7 مدرسه و استان خراسان شمالی شامل چهار مدرسه است.
بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) درصدد است براساس رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، هزار مدرسه برای خدمات رسانی به مردم مناطق محروم کشور بسازد که اکنون بیش از 2308 کلاس درس در قالب 501 مدرسه توسط این بنیاد در مناطق کمتر توسعه یافته کشور ساخته شده یا در حال تکمیل است.
جشنواره فرهنگی ‌‌دانشجویان دانشگاه‌های منطقۀ قفقاز ‌پایان یافت
جشنواره فرهنگی ـ ادبی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه های منطقۀ قفقاز با معرفی مقالات برتر، پس از سه روز در دانشگاه تبریز به کار خود پایان داد.
محمدرضا پورمحمدی رئیس دانشگاه تبریز در آیین اختتامیه این جشنواره گفت: این جشنواره فرصت خوبی برای تبادل علم، فرهنگ و افکار در میان شرکت کنندگان کشورهای منطقه قفقاز فراهم آورد تا با شناخت بیشتری از دیدگاه های فکری، اجتماعی و فرهنگی همدیگر به دست آورند.
گفتنی است، در پایان این جشنواره در پانل شهریار شناسی مریم جلالی کندلجی از ایران و کبری جسور و محمد چیتگز از ترکیه، در پانل ادبیات تطبیقی اعظم جمال گشتی از ایران، نیلوفر آکا از ترکیه و ایا اورمو تسادزه از گرجستان و در پانل جامعه شناسی ادبیات نور جمال ارمکبایوا از قرقیزستان، فاطمه مشایخ از ایران و یاووز سینان اولو از ترکیه به ترتیب عنوان اول تا سوم را کسب کردند.
همچنین در طول برگزاری و آیین اختتاحیه این جشنواره چندین تفاهم همکاری میان دانشگاه تبریز با دانشگاه های حوزه قفقاز به امضای روسای دانشگاه‌ها رسید./935/پ203/ب4



۱۳۹۳/۶/۲۶






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن