تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خدا را نشناخته آن که نافرمانی اش کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820821897




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چهار تروریست چینی به زندان تا 20 سال محکوم شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: چهار تروریست چینی به زندان تا 20 سال محکوم شدند پکن - ایرنا - رسانه های چین روز پنجشنبه گزارش دادند چهار نفر در این کشور به اتهام انجام ˈعملیات تروریستیˈ به زندان های طولانی مدت بین 10 تا 20 سال محکوم شدند.


به گزارش ایرنا، این چهار نفر که از نژاد اویغور چین هستند روز گذشته در استان "یون نن" به اتهام "شرکت در سازمان های تروریستی و ساخت غیرقانونی مواد منفجره، پناه دادن به افراد مظنون و فعالیت برای تامین مالی تروریسم" محکوم به زندان بین 10 تا 20 سال شدند.
دادگاهی در این استان چین روز جمعه نیز سه متهم حمله تروریستی اسفندماه سال گذشته به ایستگاه راه آهن "کونمینگ" در این استان جنوب غرب چین را به اعدام محکوم کرد.
این دادگاه ها در راستای سرکوب افراط گرایان و تروریست های چینی پس از افزایش حملات خشونت آمیز در این کشور طی یکسال گذشته انجام می شود.
10 تروریست دهم اسفند ماه سال گذشته با چاقو به ایستگاه مرکزی قطار شهر کونمینگ در استان یون نن حمله کردند و 31 مسافر را در این ایستگاه به قتل رساندند و 141 نفر را مجروح کردند.
این حملات توسط گروهی از اویغورهای چین انجام می شود که استقلال منطقه خودمختار "سین کیانگ" چین را در سر دارند .
در گزارش رسانه های چین از محکومیت این چهار نفر به زندان های طولانی مدت در "یون نن"، اشاره ای به حمله به ایستگاه قطار "کونمینگ" نشده است، اما اعلام شد متهمان "تحت تاثیر ایدئولوژی های افراطی مذهبی" قرار گرفته و با ساخت مواد منفجره "به دنبال شرکت در عملیات" بودند.
براساس این گزارش، دو نفر از متهمان قصد داشتند از کونمینگ به استان "گوانگ شی" رفته و از آنجا از چین خارج شوند.
اندونزی هفته جاری چهار تروریست از این نژاد چینی را که قصد پیوستن به تروریست های داعش در عراق را داشتند، دستگیر کرد.
مشخص نشده است این دو محکوم در "یون نن" با خروج از چین از طریق "گوانگ شی" قصد کدام کشور را داشته و و یا درپی پیوستن به تروریست های داعش بوده اند.
آساق**1611


27/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن